Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

digitale tv kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • digitale tv kijken

    Ik heb een vraag over digitale tv-kijken waar momenteel analoog gekeken wordt met een televisie die geen ingebouwde ontvanger heeft.
    Als je nu een Humax aansluit op deze tv komt er dan een digitaal signaal uit de Humax of moet dit aangemeld worden bij Delta.
    Heb je in dit geval Internet nodig ? (dit is niet beschikbaar !)

  • #2
    Welkom op het serviceforum, rudyria

    Een Humax of elke andere digitale kabel ontvanger krijgt zijn signaal vanaf de televisiekabel en stuurt dit door naar je televisietoestel met bijvoorbeeld een HDMI kabel. Hier heb je geen internet voor nodig, wel een smartcard die geactiveerd is in Mijn DELTA.

    Helpt dit je verder?

    Als je op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
    Alvast bedankt!

    Reageer


    • #3
      Nee hier kom ik niet verder mee omdat de betreffende televisie(Sharp) wel een smartcard aansluiting heeft echter navraag bij Sharp verteld dat dit type toestel niet geschikt is voor digitale ontvangst. In het menu kom ik niet verder omdat hij de carrier niet kan vinden.

      Reageer


      • #4
        Wanneer komen er gegevens over mini decoder

        Reageer


        • #5
          Heeft jouw Sharp tv alleen DVB-T en/of DVB S ?

          Daar kan die gleuf voor een CI module ook voor dienen

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door rudyria
            Nee hier kom ik niet verder mee omdat de betreffende televisie(Sharp) wel een smartcard aansluiting heeft echter navraag bij Sharp verteld dat dit type toestel niet geschikt is voor digitale ontvangst. In het menu kom ik niet verder omdat hij de carrier niet kan vinden.
            Als je televisie niet geschikt is voor 'Digitale ontvangst' dan werkt een externe ontvanger wel. Want dan is het geen 'digitale ontvangst' meer. Dat kan met 'een Humax' of met de door jou genoemde minidecoder.

            Voor de minidecoder kun je je hier aanmelden, dan word je op de hoogte gehouden als deze beschikbaar is.

            Je zou ook kunnen kijken of je je tv zonder smartcard kunt gebruiken.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door wewa
              Heeft jouw Sharp tv alleen DVB-T en/of DVB S ?

              Daar kan die gleuf voor een CI module ook voor dienen
              Bij Sharp vertellen ze dat dit toestel niet geschikt is voor digitale ontvangst.!
              Moet er dan een nwe aangeschaft worden of zijn er nog andere mogelijkheden

              Reageer


              • #8
                Je tv hoeft niet geschikt te zijn voor digitale ontvangst.

                https://www.delta.nl/minidecoder

                Voor wie is de Minidecoder?
                Voor klanten die nog uitsluitend analoog kijken en geen geschikte (oudere) tv hebben voor digitaal kijken zonder smartcard, komt DELTA begin 2018 met een aanvullende, voordelige oplossing: de minidecoder. Dankzij deze nieuwe alternatieve mogelijkheid hoeft niemand een nieuwe tv aan te schaffen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
                  Je tv hoeft niet geschikt te zijn voor digitale ontvangst.

                  https://www.delta.nl/minidecoder

                  Voor wie is de Minidecoder?
                  Voor klanten die nog uitsluitend analoog kijken en geen geschikte (oudere) tv hebben voor digitaal kijken zonder smartcard, komt DELTA begin 2018 met een aanvullende, voordelige oplossing: de minidecoder. Dankzij deze nieuwe alternatieve mogelijkheid hoeft niemand een nieuwe tv aan te schaffen.
                  dank voor info

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X