Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opzeggen TV Basis -- Internet behouden?!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opzeggen TV Basis -- Internet behouden?!

    basis pakket) opzeggen, en alleen het internet behouden, waarvoor ik uiteraard het kabelsignaal nodig heb.krijg daar het TV Basis pakket gratis bij?! Dat is 'n beetje vreemd als je het mij vraagt....

    Wil iemand mij dit eens uitleggen aub.

    Bvd.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Reactie van Moderator Frans in een eerdere topic:

      Oorspronkelijk gepost door Frans

      Zoals GoeRoe en Poldertrol al aangeven, je kunt geen ZeelandNet internetabonnement hebben zonder kabelabonnement van Delta. Het kabelabonnement van Delta (waar ook de TV over wordt geleverd) is nodig om het kabelsignaal te transporteren, en dus ook het internetsignaal. Het zogenaamde "Second Screen" (waarmee je dus TV kunt kijken via de ZeelandNet website of de Delta TV App) is een extra dienst die geleverd wordt in combinatie met het Delta kabelabonnement en het ZeelandNet internetabonnement.

      Dus kortom, internet van ZeelandNet zonder kabelabonnement bij Delta is niet mogelijk... Tenzij er wel kabelsignaal wordt geleverd, maar er niet voor wordt betaald. In dat geval is de kans groot dat het signaal binnenkort alsnog afgesloten zal worden.
      Zie:https://forum.zeelandnet.nl/televisi...abonnement-891

      Reageer


      • #4
        Hoi allen,

        Bedankt voor jullie reacties.

        Het is logisch dat er 'n kabelverbinding/signaal nodig is om te kunnen internetten.

        TV basis zou net als de andere pakketten 'n pakket moeten zijn. Dus, als iemand de tv decoder niet nodig heeft om iets te bekijken via internet bv....zeg je het basis pakket op en behoudt je natuurlijk wel het signaalincl TV Basis....slim

        Het zou ietsje eerlijjker zijn als iemand dat pakket wil opzeggen, want zo noem ik het 'n basis pakket)
        de klant 'n stukje van die kabelsignaal

        Reageer


        • #5
          Helaas jpj77, zo zit het (nog) niet in elkaar.

          Als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
          Alvast bedankt!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X