Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

All-inn huren + smartcard. Kan dat?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • All-inn huren + smartcard. Kan dat?

    Zoals in het onderwerp aangegeven huur ik all-inn: gas, water, elektriciteit en tv.
    Dit alles staat op naam van de "huurbaas".
    Ik heb op eigen naam een internet+telefonie abonnement bij Zeelandnet.
    Nu is mijn vraag:
    kan ik nu toch een tv-smartcard koppelen ondanks het feit dat het tv-abonnement niet op mijn naam staat?
    Of moet ik per se een tv-abbonement op eigen naam hebben?

  • #2
    Heb je al een Mijn Delta account? Zie: https://www.delta.nl/MijnDELTA

    Kijk eens of er bij Mijn Producten Televisie staat.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Heb je al een Mijn Delta account? Zie: https://www.delta.nl/MijnDELTA

      Kijk eens of er bij Mijn Producten Televisie staat.
      Hoi Ptrol, dank voor je reactie.
      Ik heb een MijnDelta account en daar staat bij producten alleen internet en telefonie dus ik vermoed dat het dan niet kan, helaas.

      Reageer


      • #4
        Dan zou je "huurbaas" deze voor je kunnen activeren /koppelen als je al een smartcard hebt.

        Reageer


        • #5
          Hoi freken,

          Als je een smartcard wilt aanmelden onder jouw naam, dan zal dat gewoon kunnen. Wel kan het dan wat langer duren aangezien het tv contract dan onder een andere naam staat. Stuur even een berichtje met je relatienummer en smartcardnummer naar [email protected]. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Anette
            Hoi freken,

            Als je een smartcard wilt aanmelden onder jouw naam, dan zal dat gewoon kunnen. Wel kan het dan wat langer duren aangezien het tv contract dan onder een andere naam staat. Stuur even een berichtje met je relatienummer en smartcardnummer naar [email protected]. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
            Hallo Anette,
            Dank voor je antwoord.
            Ik heb een mail naar forumbeheer gestuurd met de gevraagde gegevens.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door freken
              Oorspronkelijk gepost door Anette
              Hoi freken,

              Als je een smartcard wilt aanmelden onder jouw naam, dan zal dat gewoon kunnen. Wel kan het dan wat langer duren aangezien het tv contract dan onder een andere naam staat. Stuur even een berichtje met je relatienummer en smartcardnummer naar [email protected]. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
              Hallo Anette,
              Dank voor je antwoord.
              Ik heb een mail naar forumbeheer gestuurd met de gevraagde gegevens.
              Hallo Anette,
              De smartcard is gekoppeld en werkt. Dank voor je handelen in deze!
              Nog een klein vraagje: heb ik nu ook recht op een preview-periode van de andere pakketten? (Ik zie op dit moment alleen de zenders in het standaardpakket)
              Mocht dit niet het geval zijn omdat bijvoorbeeld het tv-abonnement niet op mijn naam staat dan is dat natuurlijk geen enkel probleem maar vroeg het mezelf even af.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Anette
                Als je een smartcard wilt aanmelden onder jouw naam, dan zal dat gewoon kunnen. Wel kan het dan wat langer duren aangezien het tv contract dan onder een andere naam staat. Stuur even een berichtje met je relatienummer en smartcardnummer naar [email protected]. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
                Ik zit hier met hetzelfde probleem: heb Zeelandnet Zakelijk internet dat wordt betaald door mijn baas en heb verder TV, electra en gas van Delta. Ik kan nu geen interactief kastje bestellen omdat TV en Internet volgens de Delta site onder dezelfde naam moeten zijn geregistreerd. Kun je voor mij ook iets betekenen?
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                  Oorspronkelijk gepost door Anette
                  Als je een smartcard wilt aanmelden onder jouw naam, dan zal dat gewoon kunnen. Wel kan het dan wat langer duren aangezien het tv contract dan onder een andere naam staat. Stuur even een berichtje met je relatienummer en smartcardnummer naar [email protected]. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
                  Ik zit hier met hetzelfde probleem: heb Zeelandnet Zakelijk internet dat wordt betaald door mijn baas en heb verder TV, electra en gas van Delta. Ik kan nu geen interactief kastje bestellen omdat TV en Internet volgens de Delta site onder dezelfde naam moeten zijn geregistreerd. Kun je voor mij ook iets betekenen?
                  Beste Webkabouter,

                  Met betrekking tot de DELTA Interactieve TV Ontvanger is dit net een ander verhaal. Als ik het goed lees heb je namelijk internet thuis dat zakelijk geregistreerd staat op de naam van jouw baas. Je dient namelijk het internet abonnement af te nemen, op het account waar je de DELTA Interactieve TV Ontvanger op aanvraagt. Anders heb je namelijk geen Interactief TV account via MijnDELTA. Deze is noodzakelijk om tv te kijken.

                  Is er een mogelijkheid dat jouw baas de DELTA Interactieve TV Ontvanger besteld voor je? Dan kan het namelijk wel.
                  Wel is het dan zo dat je met het MijnDELTA account van het Zakelijke internetabonnement, dat onder jouw baas zijn naam staat, zal moeten inloggen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door freken
                    Hallo Anette,
                    De smartcard is gekoppeld en werkt. Dank voor je handelen in deze!
                    Nog een klein vraagje: heb ik nu ook recht op een preview-periode van de andere pakketten? (Ik zie op dit moment alleen de zenders in het standaardpakket)
                    Mocht dit niet het geval zijn omdat bijvoorbeeld het tv-abonnement niet op mijn naam staat dan is dat natuurlijk geen enkel probleem maar vroeg het mezelf even af.
                    Graag gedaan Freken!

                    Ik heb de smartcard aangemeld onder jouw internetabonnement.

                    De preview periode werkt alleen op het moment dat de kaart nog niet is aangemeld. Deze kaart werkt dan 10 dagen. Na de 10 dagen krijg je een foutmelding dat de kaart niet werkt en dien je de kaart aan te melden. Deze informatie staat ook bij "handleiding" die je krijgt bij de smartcard. Ik kan helaas de preview ook niet opnieuw activeren.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X