Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CI+ module meldt dat er een softwareupdate is, maar de download blijft steken op 0%

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CI+ module meldt dat er een softwareupdate is, maar de download blijft steken op 0%

    Zoals de titel van de vraag meldt, probeer ik de Quantis Interactive CI+ 1.3 module bij te werken. Mijn tv is een LG 43UH610V. In het menu van de tv probeer ik de software bij te werken, maar de update downloaden werkt niet na een tijd op 0% te blijven staan krijg ik de melding dat de update is mislukt.
    Heel veel is er niet over te vinden, op het Ziggo-forum staat dat de tv op een speciaal kanaal moet zijn afgestemd. Is dat bij Delta TV ook zo?

  • #2
    Bij mij update de module op elk kanaal.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door chakin
      Zoals de titel van de vraag meldt, probeer ik de Quantis Interactive CI+ 1.3 module bij te werken. Mijn tv is een LG 43UH610V. In het menu van de tv probeer ik de software bij te werken, maar de update downloaden werkt niet na een tijd op 0% te blijven staan krijg ik de melding dat de update is mislukt.
      Ben je verbonden met een netwerk (utp kabel)?
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Ik heb geprobeerd net zowel wifi als met utp kabel. Maar dat lost het helaas niet op.

        Reageer


        • #5
          Heb je problemen?
          Anders zou ik het zo laten.

          Verder is er ook altijd een mogelijkheid via usb te updaten.
          Raadpleeg daar je handleiding voor.

          Reageer


          • #6
            het enige probleem is dat soms de ci+ module niet goed wordt opgepakt door de tv. Dat vergt dan een herstart van de tv. Lag volgens de monteur aan dat de tv wel ziggo-gecertificeerd is maar niet 100% Delta TV. (verschil in protocollen)

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X