Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen teletekst op Omroep Zeeland HD ??

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen teletekst op Omroep Zeeland HD ??

    Pas geleden is Omroep Zeeland ook gaan uitzenden in HD kwaliteit. Mooi zo, je moet toch met je tijd en techniek meegaan. Alleen laat die techniek me lelijk in de steek omdat er geen Teletekst op dat kanaal staat. Daarom ben ik genoodzaakt terug te keren naar Omroep Zeeland oude stijl, hoe je dat ook noemen mag. Staat het nog in de planning de Teletekst mee te zenden in de nieuwe outfit of mag ik er tevergeefs op hopen ?.

    Mocht er toch iemand zijn die wel Teletekst op die HD zender heeft, laat het me dan weten, want dan heb ik een probleem...

  • #2
    Hier gewoon teletekst op Omroep Zeeland HD.

    Reageer


    • #3
      Er komt eerst in beeld: "geen teletekst beschikbaar".
      na enkele seconden komt gewoon TT in beeld.

      Reageer


      • #4
        De hele middag en een halve avond geprobeerd om de teletekst op OZ HD te verkrijgen. Alleen maar een zwart scherm met ""100 NO TELETEXT"".
        Dan maar die HD zender uit mijn favorieten geschrapt en de oude gewone digitale zender terug geplaatst waar wel teletekst onder zit. Geen idee wat er aan de hand is en waarschijnlijk is het hele teletekst-gebeuren bij dit Forum een ondergeschoven kindje wat reacties betreft. Bovendien blijkt dat een poosje geleden over hetzelfde onderwerp ook een topic ( https://forum.zeelandnet.nl/televisi...eeland-hd-6866 ) is geweest waarop ik niet ben gewezen door dit Forum of moderator. Ik wist hier niets van. Jammer. Een reden temeer om onder dit Forum wat mij betreft een grote streep te zetten...

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X