Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

scart kabel of hdmi kabel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • scart kabel of hdmi kabel

    mijn scart kabel is kapot gegaan ik heb wel geluid maar geen beeld ik heb de scart kabel van mijn dvd speler in de het humax gedaan en ik heb weer beeld en geluid dus het kabeltje is kapot ik heb dus een nieuwe scart kabel nodig wat raden jullie aan en nieuwe scart kabel of een hdmi kabeltje mijn tv is van december 2010 het kan er allebei in en hoe duur is het

  • #2
    met een scart kabel is de maximale resolutie 720i, ook wel bekend als SD.
    met een HDMI kabel kun je naar 1080p, d.w.z. HD.

    een ander verschil tussen scart en HDMI is, dat een TV doorgaans meteen overschakelt naar een scart verbinding, zodra die actief wordt.
    bij HDMI is dat niet het geval.
    moderne TV's onthouden welke HDMI-poort als laatste is gebruikt.

    Reageer


    • #3
      Scart is analoog en HDMI werkt met digitaal signaal, ik zou dus zeker voor de laatste kiezen. Prijs zal elkaar niet veel ontlopen, kik bijv. eens op allekabels.nl.

      Reageer


      • #4
        ik heb gisteravond nog even naar de delta gebeld en daar hebben ze me geadviseerd om even naar een electronica winkel te zoals media markt of bcc

        Reageer


        • #5
          dat zijn de betere winkels knulletjes van 16 die niks weten daar bereik je vast een hoop

          Reageer


          • #6
            inderdaad wat er al gezegd wordt ga voor HDMI, de kabels zijn zeker niet duurder en zeker als je goed zoekt zijn ze volgens mij zelf goedkoper.

            laat je zeker niet wijs maken dat je een hele dure moet kopen zo als ik lees kijk je dvd en geen Blu-ray dus je zal al snel verschil merken met HDMI koop een stevige dat kun je zien bij de aansluiting, een vergulde kan maar is zeker geen must.

            hier een voor beeld (is wel van een game maar kan je al een indruk krijgen)

            https://www.youtube.com/watch?v=Y_frKQCTQy8

            deze wat uit leg van de verschillende kabel types ook HDMI

            https://www.youtube.com/watch?v=f38sotYHqtA

            HDMI kabels

            https://www.allekabels.nl/computer_k...igh_speed.html

            nog een kleine tip koop een HDMI kabel wel iets langer als nodig, dit om te ver komen dat die te strak zit en misschien wil je in de toekomst je speler ergens anders zetten dan hoef je geen ander kabels te kopen (en niet gelijk te lang maar als je bijvoorbeeld 1 meter nodig hebt koop dan 1,5 meter of heb je 2 meter nodig koop dan 2,5 meter )
            Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

            Reageer


            • #7
              ik heb inderdaad nog een dvdspeler en geen blu ray speler
              ik heb net ook weer het een en ander aan dvds op prikbord gezet om te verkopen omdat ik ze nooit meer kijk

              ik heb bewindvoering dus vandaar dat ik naar de kosten vraag en mijn bewindvoerder heeft liever dat ik spullen in de winkel koop
              welke winkels adviseren jullie dan om een kabeltje te kopen

              Reageer


              • #8
                Mediamarkt
                BCC
                Hema

                Reageer


                • #9
                  ik wist niet dat hema ook kabels had
                  ik ga volgende week zaterdag toch naar bergen op zoom voor de kerstmarkt in het centrum dan kijk ik wel even bij de hema en de media markt

                  Reageer


                  • #10
                    Kijk gewoon even bij de Action, die hebben HDMI kabels voor weinig

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X