Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

extra zenderpakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • extra zenderpakket

    Hoi,

    Ik heb sinds vorige week een extra zenderpakket besteld van delta, maar het lukt me gek genoeg niet om het te activeren en heb alles al geprobeerd denk ik dan: zenders opnieuw zoeken, smartcard loskoppelen, via mij delta toevoegen en aanvinken, bij veelgestelde vragen gekeken en volgens de brief die ik een week later naar aanmelden kreeg zou het meteen moeten doen! zo moeilijk kan dit toch niet zijn? iemand een idee?

  • #2
    Ga eens naar Mijn Delta en refresh de smartcard waarmee je het zenderpakket hebt aangemeld.
    Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=342,E=0000061582214194437,K=9399,Sxi =3,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=ZeelandnetNL_2016

    Heb je meerdere smartcards, probeer dan eens de andere card (s).

    Lukt het niet?
    Stuur dan een mailtje naar [email protected] en verwijs in het mailtje naar deze topic.

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor je reactie maar gebeurt nog steeds niks had al meerdere keren ververst heb alles bestudeert op mijn delta maar nee wat doe ik verkeerd of is er een andere oorzaak heb maar een smartcard

      Reageer


      • #4
        Beste maartenvv,

        Welkom op ons Serviceforum!

        Kun je een e-mail sturen naar [email protected] met je klantnummer hierin en het pakket dat je hebt besteld.
        Graag ook aangeven dat het nog niet werkt. Dan ga ik ervoor zorgen dat je het extra pakket gaat ontvangen.

        Reageer


        • #5
          Hallo,

          Hoelang duurt het voordat je een extra zenderpakket kan ontvangen; wacht al paar dagen zou fijn zijn als ik dit weekend kan kijken?!


          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door maartenvv Bekijk bericht
            Hallo,

            Hoelang duurt het voordat je een extra zenderpakket kan ontvangen; wacht al paar dagen zou fijn zijn als ik dit weekend kan kijken?!
            met wachten alleen kom je er doorgaans niet.
            de beste kans maak je met een bericht op pagina van Delta op Facebook.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door maartenvv Bekijk bericht
              Hallo,

              Hoelang duurt het voordat je een extra zenderpakket kan ontvangen; wacht al paar dagen zou fijn zijn als ik dit weekend kan kijken?!

              Kan je het extra zenderpakket al ontvangen?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X