Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan mijn Frequentie niet instellen.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan mijn Frequentie niet instellen.

    Bij het instellen van mijn televisie moet ik om kanalen te zoeken het netwerk instellen. hierbij moet in volgens jullie de frequentie 402.00 instellen. maar mijn televisie begint bij 47000. lager komt hij niet. Hoe kan ik dit oplossen?

  • #2
    Hallo soreel, welkom op het forum.

    Als het goed is, wordt je eerst gevraagd bij welke aanbieder (Delta) je bent aangesloten. Waarschijnlijk zal Delta zelf niet in het rijtje voorkomen en dan kies je voor [s]"anders"[/s]. Dus [s]niet[/s] Ziggo [s]of andere aanbieder dan Delta selecteren[/s]. *mod edit* Kies juist wel voor Ziggo. Zij gebruiken dezelfde uitzendtechniek als wij doen.
    De frequentie moet je dan kunnen invullen, al moet daar misschien nog wel een extra 0 achter.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door soreel
      Bij het instellen van mijn televisie moet ik om kanalen te zoeken het netwerk instellen. hierbij moet in volgens jullie de frequentie 402.00 instellen. maar mijn televisie begint bij 47000. lager komt hij niet. Hoe kan ik dit oplossen?
      Hoi Soreel,

      Wat is precies het merk en type van de televisie?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door soreel
        Bij het instellen van mijn televisie moet ik om kanalen te zoeken het netwerk instellen. hierbij moet in volgens jullie de frequentie 402.00 instellen. maar mijn televisie begint bij 47000. lager komt hij niet. Hoe kan ik dit oplossen?
        Beste soreel,

        Is het inmiddels al gelukt met het instellen van de tv?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Hallo soreel, welkom op het forum.

          Als het goed is, wordt je eerst gevraagd bij welke aanbieder (Delta) je bent aangesloten. Waarschijnlijk zal Delta zelf niet in het rijtje voorkomen en dan kies je voor "anders". Dus niet Ziggo of andere aanbieder dan Delta selecteren.
          De frquentie moet je dan kunnen invullen, al moet daar misschien nog wel een extra 0 achter.

          Reageer


          • #6
            @Sjoom,

            Ik heb even een kleine aanpassing gedaan, je moet juist wel voor Ziggo kiezen als je die keuze krijgt tijdens de installatie. Zij gebruiken dezelfde uitzendtechniek als wij doen.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X