Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom zo weinig HD zenders bij Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Waarom zo weinig HD zenders bij Delta

    Waarom biedt Delta zo weinig HD zenders?
    Ziggo geeft sinds vandaag ook RTL Lounge, RTL Crime en Out TV door in HD. In het basispakket zitten daar al bijna 40 HD zenders. Ook het pluspakket krijgt daar dus steeds meer HD zenders. Hier bij Delta is het pluspakket bijna geheel SD zenders. Dat is toch niet meer van deze tijd, waar je op YouTube en Netflix al volop 4K kan zien@. Ook KPN biedt al bijna 40 HD zenders in zijn basispakket.

    Hoelang blijft Delta nog hangen in de prehistorie met zijn karige HD zender aanbod? De prijs bij Delta is hoog, maar op HD gebied houden we het hier zeker niet droog ...

  • #2
    40 zenders heel mooi, maar kijk je ze ook allemaal.
    Je betaald voor een hoop zenders waar je nooit naar kijkt.
    Fijnste zou zijn zelf pakket te kunnen samenstellen enja in hd natuurlijk.
    Dan kun je de zenders nemen die voor jou interessant zijn.
    Simpel.
    Alleen niemand durft eraan.

    Reageer


    • #3
      Startpakket bij Delta, maar liefst 27 zenders in HD kwaliteit: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...enderoverzicht

      Reageer


      • #4
        Ook daar zitten 17 zenders in die ik nooit kijk.
        Zelf samenstellen lijkt mij nog steeds het beste.

        Reageer


        • #5
          Het mooist is gewoon per gekozen zendt betalen, ik wil helemaal de Nederlandse staatszenders niet zien, zelf je pakket samenstellen dan kunnen we ook echt de concurrentie onder de zenders aanwakkeren.Nu moeten we verplicht betalen voor b.v de NPO.

          Reageer


          • #6
            Ja wat moeten we daar op zeggen ze worden net wakker hier denk ik

            Reageer


            • #7
              er zijn regels en verplichtingen m.b.t. het doorgeven van zenders.
              een pakket zonder NPO zal er nooit komen, want daar gaat de minister nooit mee akkoord.
              zelf je zenderpakket aanvullen met enkele zenders, zal er best gaan komen.
              maar dat is toekomst muziek en die klinkt nog maar heel zachtjes

              Reageer


              • #8
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #9
                  Het hangt er veel vanaf hoe groot je televisie is, of SD nog acceptabel eruit ziet of niet. En ik vind in 2017 dat HD toch minimaal de standaard is en ik daar voor moet kunnen kiezen bij elke zender die ik wil zien.
                  Ik heb het dan nog geeneens over het ontbreken van de Discovery zenders en Eurosport, maar het televisiepakket van Delta wordt zo langzamerhand toch wel wanhopig beperkt. Ik kijk veel naar RTL Crime en wil dat graag in HD zien. Ik zit niet bij een budgetaanbieder dus mag wel wat verwachten voor dat geld toch?
                  Niet het kleinste televisiepakket van Nederland op de kabel!

                  Reageer


                  • #10
                    wewa je hebt gelijk

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Ook wil DELTA zo veel mogelijk zenders in HD aanbieden, maar er zijn genoeg zenders, waaronder RTL Crime, die in NL niet eens in HD beschikbaar zijn. Dan wordt het aanbieden lastig. Daarnaast is er ook altijd nog het prijskaartje die daar aan hangt en moet je voldoende bandbreedte hebben om het kanaal te kunnen aanbieden. Het is niet zo dat DELTA zomaar even een paar extra kanalen in HD kan toevoegen. De meeste reguliere zenders worden in HD aangeboden. De niche zenders zenders (nog) niet. Om dat te spreken van 'wanhopig beperkt aanbod' is wel een beetje overdreven.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          Beste Mathijs, RTL Crime en RTL Lounge zijn gewoon in HD beschikbaar hoor. Ziggo geeft ze al door !! Allebei met Nederlandse ondertiteling.

                          Als Delta niet genoeg bandbreedte heeft , dan kunnen we dus straks bij afschakeling analoge zenders een legioen aan HD zenders erbij verwachten? Kijk eens hoe Ziggo het aanpakt. In hun basispakket zijn de eerste 38 zenders al standaard in HD! Dan heb ik het nog geeneens over hun pluspakket.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X