Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Is onze televisie geschikt voor digitale tv?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Is onze televisie geschikt voor digitale tv?

    Ik weet niet of onze T V. geschikt is om digitaal te ontvangen, maar ik dacht dat het door Delta bekeken zou worden of het voldoet en eventueel met het ontbrekende oplost om digitaal te kunnen ontvangen, ik heb hier al meer over gevraagd hoe dit opgelost kan worden

  • #2
    Hallo marinet als je tv niet ouder als 5 jaar is zal het wel lukken het zal ook wel in de handleiding staan van je TV

    Reageer


    • #3
      wat is het merk en type van de TV ??

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door marinet
        Ik weet niet of onze T V. geschikt is om digitaal te ontvangen, maar ik dacht dat het door Delta bekeken zou worden of het voldoet en eventueel met het ontbrekende oplost om digitaal te kunnen ontvangen, ik heb hier al meer over gevraagd hoe dit opgelost kan worden

        Reageer


        • #5
          Ik weet jammer genoeg niet de leeftijd maar het merk is op boekje aangegeven LCD TV/LED LCD TV dat is het enige wat ik heb, en gezien ik er helemaal geen verstand van heb probeer ik wat meer in de weet te komen ja of nee.
          Het is een platscherm. Dus geen kast er achter zoals oude modellen.

          Reageer


          • #6
            kijk es op de achterkant van de TV.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              kijk es op de achterkant van de TV.

              Reageer


              • #8
                Goede avond, ten eerste mijn grote dank voor de hulp die U mij geeft, ik heb het volgende gevonden op achterkant
                het jaartal is van jullie 2011
                volgende nummers MCR64333902
                model no 28 LK335C-ZB
                Optica auto out D10 in crg/dv1 dit zijn de nummers die op de achterkant die te lezen misschien hierbij aan Uw vraag te voldoen of de mogelijkheid er is om te zien of hij voldoet aan de gestelde en voldoet aan Uw vaag

                Reageer


                • #9
                  ok, en het merk is LG, dat staat vast wel ergens
                  je zegt: 28 LK335C-ZB, maar het zal wel 26 LK335C-ZB zijn, want een 28 inch model is er niet.
                  dit model is in augustus 2011 in Nederland op de markt gekomen.
                  er is een DVB-C tuner, dus moet er digitaal mee gekeken kunnen worden.
                  je hoeft waarschijnlijk alleen de zenders opnieuw te laten zoeken.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                    ok, en het merk is LG, dat staat vast wel ergens
                    je zegt: 28 LK335C-ZB, maar het zal wel 26 LK335C-ZB zijn, want een 28 inch model is er niet.
                    dit model is in augustus 2011 in Nederland op de markt gekomen.
                    er is een DVB-C tuner, dus moet er digitaal mee gekeken kunnen worden.
                    je hoeft waarschijnlijk alleen de zenders opnieuw te laten zoeken.

                    Reageer


                    • #11
                      Bedankt voor deze belangrijke informatie die ik van U heb gekregen

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X