Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Digitaal Oude videorecorder onbruikbaar ???

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Digitaal Oude videorecorder onbruikbaar ???

    We hebben een dvd recorder die dus werkt met een harde schijf. Maar ik begrijp dat in 2018 als alle kanalen digitaal zijn deze niet meer te gebruiken is.
    Klopt dat ?
    Zo ja wil ik opnemen, dan de keuze via de Delta App en/of een humax decoder met HD ??

  • #2
    Wellicht nog bruikbaar.
    Zie;

    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
    Op het Forum is dit hier: https://forum.zeelandnet.nl/nieuws-1...l-meer-is-6336 eerder ter sprake gekomen.

    Lees de bijdrage van Moderator Frans eens;
    Oorspronkelijk gepost door Frans
    Oorspronkelijk gepost door pietkleemans
    Is een DVD-recorder nog bruikbaar? En zo ja, wat moet ik dan veranderen aan de instellingen?
    Hoi Pietkleemans,

    De enige manier waarop je je DVD-recorder nog zou kunnen gebruiken, is als je een apparaat hebt wat analoog signaal uitstuurt. Sommige televisies kunnen dat, de meesten niet. Dat zou dan gaan via de SCART aansluiting.

    Wat je ook zou kunnen doen is een "ouderwetse" Humax IR Fox C decoder aanschaffen (met extra smartcard). Deze heeft een SCART uitgang en dan kun je op je DVD-recorder blijven opnemen. Maar, je moet dan wel het op te nemen kanaal selecteren op de Humax, en niet op de DVD-recorder of de TV.

    Op die manier kun je (niet in HD, maar toch) opnemen op je DVD-recorder en tegelijkertijd via je TV naar een andere zender kijken.
    Je zou op het Prikbord/Marktplaats eens uit kunnen kijken naar de door Frans genoemde Humax IR Fox C decoder.

    Reageer


    • #3
      Bedankt, had niet hoed gezocht op forum, denk ik.
      Denk dat het dan ook zou moeten kunnen met de minidecoder die delta straks aanbiedt om met een analoge tv de digitale kanalen te kunnen ontvangen.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X