Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Teletekst Omroep Zeeland HD

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Teletekst Omroep Zeeland HD

    Klopt het dat op Omroep Zeeland HD geen teletekst is te ontvangen? Ik krijg het in ieder geval niet.

    Met vriendelijke groeten,
    Peet Fermont, Hulst

  • #2
    Dat klopt niet, er wordt wel degelijk Teletekst meegezonden op Omroep Zeeland HD :8
    Heb je op andere kanalen wel teletekst?

    Reageer


    • #3
      Hoi deroeck,

      Welkom op het forum,
      Ik heb het even gecontroleerd en ik heb hier wel teletekst op Omroep Zeeland HD.
      Heb je op andere zenders wel teletekst?

      Reageer


      • #4
        Ja, verder geen problemen. In het verleden had ik wel dezelfde problemen met de HD zenders van VRT 1 en Canvas.
        Die hebben nu wel geen teletekst meer, maar de pagina 888 kan ik ook daar nog altijd niet op de HD kanalen ontvangen. Op het kanaal 811 van Omroep Zeeland heb ik overigens wel teletekst.

        Reageer


        • #5
          Laat eens opnieuw naar de zenders zoeken en controleer het dan nog eens.

          Reageer


          • #6
            Maakt helaas geen verschil. Is voor mij ook geen halszaak, ik kan op 811 wel de TT krijgen. Ik was alleen benieuwd, gezien hetzelfde euvel met de Belgische HD zenders (waarover overigens twee jaar geleden een topic was op dit forum), waar het aan kan liggen.

            Reageer


            • #7
              Kijk je overigens digitaal met of zonder smartcard?

              Reageer


              • #8
                Met smartcard

                Reageer


                • #9
                  Al eens gecontroleerd of er geen nieuwere software voor je tv is?

                  Reageer


                  • #10
                    Kan daar niets van vinden. Ik heb een Sony Bravia. In de handleiding en het menu wordt niets over software updates gemeld.

                    Reageer


                    • #11
                      Welke Sony Bravia?

                      Reageer


                      • #12
                        Ik denk trouwens dat de tv hier niets mee te maken heeft, aangezien ik voor TT de afstandsbediening van Humax gebruik.

                        Reageer


                        • #13
                          Is er geen nieuwe update voor je decoder?

                          Reageer


                          • #14
                            Nee die is er niet. Heb zojuist nog gekeken.

                            Reageer


                            • #15
                              Dit probleem is duidelijk een combinatie van Sony Bavia en Humax. Ik heb exact het zelfde probleem. Sony 43x8307 i.c.m. HUMAX 5050C. Wel teletekst op de "oude" Omroep Zeeland, niet op de HD. Werk ook met teletekst van Humax. Meest logisch is dus dat het aan de decoderen ligt. Deze kan je niet zelf updaten. Je bent afhankelijk of Delta updates beschikbaar stelt. Mogelijk kan Delta informeren bij Humax?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X