Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing digitale TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storing digitale TV

    Mijn ouders hebben een storing van het digitale tv signaal. Soms blokjesbeeld, soms een geheel groen scherm. En dat op alle kanalen. Vrijdag is er een monteur van Delta geweest, die kon niets vinden. Signaal is volgens hem goed. Geen probleem gevonden in de draadverbindingen binnenshuis.. Hij denkt aan storingen in de ether (b.v. mobiele zendmast) of een probleem met de tuner van de tv. Dat laatste is niet het geval, bij een andere tv zijn er ook problemen. Een wifi probleem is ook onwaarschijnlijk. Zij wonen in een ouderenappartement waar in de nabijheid niet veel draadloos wordt gesurft.

    Dit levert dus wel een probleem voor hen op. Zij betalen aan Delta voor digitale tv, echter kunnen zij niet ongestoord tv kijken. Heeft iemand een oplossing?

  • #2
    Is de bekabeling hoogwaardig?
    Zie: probleemoplosser: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...)#.WgAu_bmWy71

    Gebruik je decoder?
    Gebruikte je bij die andere tv dezelfde kabels ( scart /hdmi)?
    Zo ja probeer eens een andere kabel.

    Heb je ook beeldproblemen als je rechtreeks aansluit op het punt waar Delta je huis binnenkomt.
    Dus zonder splitters of versterkers zo deze gebruikt worden?

    Reageer


    • #3
      Mag aannemen dat een monteur daar als eerste naar kijkt, de kabels.

      Reageer


      • #4
        Zou die niet als eerste controleren of het signaal goed door Delta aangeleverd wordt?
        Bekabeling in huis is immers zaak van de klant.

        Goed signaal aanleveren dat is Delta's taak.

        Reageer


        • #5
          danny1971, kun je een mail sturen met de klantgegevens van je ouders naar [email protected] dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

          *edit* mailadres aangepast*

          Reageer


          • #6
            Zoals gezegd is het signaal waar het huis binnenkomt goed. Wanneer we daar de tv op aansluiten, is ook sprake van storing op het beeld. Volgens de monteur is het signaal prima.

            Ferry, bedankt! Ik stuur een mailtje.

            Reageer


            • #7
              @Ferry
              Het e-mailadres [email protected] blijkt niet te bestaan. Heb je voor mij een juist adres?

              Reageer


              • #8
                Dit: [email protected]

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X