Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV en radio problemen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV en radio problemen

    Onze TV gaat dagelijks op een zwart beeld ongeacht de zender dan moet ik eerst een andere zender op de afstand bediening intikken en dan kan ik weer terug naar de zender die we kijken op dat moment. Hoe komt dat?
    Vraag 2 onze radio gaat automatisch zachter spelen op zender radio 10 Gold we horen dan steeds een piep en dan wordt het geluid steeds zachter tot we niets meer horen hoe komt dat?

  • #2
    Beste Tonnie1946,

    Welkom op ons forum!

    Het zwarte tv beeld kan verschillende redenen hebben. Kun je omschrijven hoe je tv kijkt?
    Bijvoorbeeld analoog of digitaal, met of zonder smartcard. Hoe oud de kabels zijn? Of er een bepaalde foutmelding in beeld komt?
    Kun je ook geven wat je zelf al hebt geprobeert om dit op te lossen?

    Wat betreft de radio storing kan dit ook verschillende oorzaken hebben. Mag ik vragen hoe je radio luistert?

    Reageer


    • #3
      Hebben nieuwe TV 1 jaar oud Samsung HD we kijken digitaal met smartkaart. Zou zelf niet weten hoe op te lossen.
      Radio luiteren we via de kabel.
      groetjes
      Tonnie

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Tonnie1946
        Hebben nieuwe TV 1 jaar oud Samsung HD we kijken digitaal met smartkaart. Zou zelf niet weten hoe op te lossen.
        Radio luiteren we via de kabel.
        groetjes
        Tonnie
        Ik denk dat Anette graag wil weten welke apparatuur je gebruikt om radio te luisteren en hoe die is aangesloten :8

        Reageer


        • #5
          heb je de TV al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen ??
          en daarna de zenders met de juiste instellingen opnieuw laten zoeken ??

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X