Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

film 1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • film 1

    ik heb een aanbieding voor film 1 gekregen via de mail er staat bij dat ik een digitale ontvanger nodig heb met smart card ik ontvang mijn digitale tv via mijn humax iHDR-5050C is dat ook mogelijk ???????? ik bedoel stuur ze een aanbieding aan iemand die het niet kan gebruiken ????

  • #2
    Ik heb die aanbieding ook gehad per email maar zie nergens staan wat jij zegt. Het enige wat ik zie is: Film1 is een digitaal TV-pakket en alleen te bestellen als je al een kabelabonnement hebt van DELTA en digitale televisie kijkt via een digitale ontvanger met smartcard.

    Als je digitale tv kijkt met smartcard is het goed en kun je een abonnement op Film1 afsluiten.

    Reageer


    • #3
      Mrt decoder: Film1 is een digitaal TV-pakket en alleen te bestellen als je al een kabelabonnement hebt van DELTA en digitale televisie kijkt via een digitale ontvanger met smartcarhttps://www.delta.nl/tv-internet-telefonie/televisie/tv-basis/zenderoverzicht/film1d.
      Bron:

      Reageer


      • #4
        Met de genoemde Humax kun je dus Film1 bekijken en opnemen

        Reageer


        • #5
          Beste bobsol,

          Zolang je een smartcard hebt in de tv of in de HUMAX decoder, kunnen wij het pakket op de smartcard zetten.
          Heb je een smartcard dan is het dus mogelijk om Film1 te ontvangen.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X