Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sneeuw op NPO 1, 2 en 3

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sneeuw op NPO 1, 2 en 3


  • #2
    As je sneeuw ziet, dan kijk je analoog. En als je analoog kijkt, dan zitten de Belgische kalen ook op een andere plek en heb je idd geen signaal op 100. De volgende ochtend heb je dan waarschijnlijk wel weer digitaal gekeken.

    Ik heb je vraag trouwens even in een nieuw topic gezet. Het was off topic in het draadje waarin je het had geplaatst.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      As je sneeuw ziet, dan kijk je analoog. En als je analoog kijkt, dan zitten de Belgische kalen ook op een andere plek en heb je idd geen signaal op 100. De volgende ochtend heb je dan waarschijnlijk wel weer digitaal gekeken.

      Ik heb je vraag trouwens even in een nieuw topic gezet. Het was off topic in het draadje waarin je het had geplaatst.
      Nou Matthijs ik dacht al wie heeft mijn vraag verwijderd uit mijn eigen topic die hier de hele tijd al over ging.En dan ook nog zonder dit even aan me te melden.
      Nu mist de voorgeschiedenis dus zal er ook niet zo 123 een goede reactie zijn over het hoe en waarom of wat er aan de hand is.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
        As je sneeuw ziet, dan kijk je analoog. En als je analoog kijkt, dan zitten de Belgische kalen ook op een andere plek en heb je idd geen signaal op 100. De volgende ochtend heb je dan waarschijnlijk wel weer digitaal gekeken.
        Mijn vraag is dus juist hoe dat kan.

        Reageer


        • #5
          Je vraag in het andere topic zag ik op beantwoord staan en in dit geval had je het over een verstoring ipv de overstap naar digitaal. Ik zal hier de link er ff bijzetten.

          Waarom je TV dit doet kan ik je zo niet aangeven. Het is iig niet iets dat door het signaal of onderhoud veroorzaakt kan worden. Sneeuw kan wel veroorzaakt worden door signaal/onderhoud, maar niet dat ze van plek wisselen op je TV.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Dus zou het eigenlijk alleen aan de tv kunnen liggen. Bij de vorige tv op analoog nooit een probleem gehad en deze met module juist expres gekocht omdat Delta straks stopt met analoge tv al 2 keer opnieuw moeten installeren en dan weer mis. En de volgende ochtend ineens weer wel digitaal.

            Reageer


            • #7
              Ik zou niet kunnen verklaren waarom de TV uit zichzelf overschakelt van digitaal naar analoog en daarbij vervolgens storing geeft. Ons signaal kan wel voor storing in het beeld zorgen wanneer deze niet goed binnenkomt, maar het kan er niet voor zorgen dat er een wisseling is tussen digitale ontvangst en analoge. Kijk anders ook eens even of er een software update beschikbaar is voor de TV.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                Kijk anders ook eens even of er een software update beschikbaar is voor de TV.
                Sorry ik zou niet weten hoe en de tv is nog maar een week of 6 oud.

                Reageer


                • #9
                  ... is het een samsung ? heb soortgelijk verhaal elders gehoord, ook nagenoeg nieuw.
                  euvel was spontaan andere zender. ene dag goed andere dag hopeloos.
                  daar was het een printplaatje met microswitches die kosteloos werd vervangen.

                  Reageer


                  • #10
                    Idd het is een Samsung

                    Reageer


                    • #11
                      Als je TV nog maar net nieuw is, dan zou ik dit even voorleggen bij de verkoper van de TV. Wellicht is het een bekend probleem dat angryvwr aangeeft.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Samsung TV heeft 2 kanalenlijsten. 1 Analoog en 1 Digitaal.
                        U kiest bijvoorbeeld bij het inschakelen van de TV kanaal 1.
                        Als u op de AB op het knopje INFO drukt, dan komt er boven in beeld een balk met diverse info.
                        Als daar ATV staat dan kijkt u Analoog, als u dan direct weer op nummer 1 drukt, dan schakelt de TV naar
                        digitaal. U kunt dat dan controleren om weer INFO in te drukken, dan ziet u bovenin de info balk DTV staan.
                        Als dit bij u al bekend was, dan is deze post overbodig.

                        PS.de moderne TV's hebben tijd nodig om tussen de kanalen te schakelen, als u dan wat ongeduldig bent en 2x achter elkaar op 1 drukt, dan schakelt de TV naar analoog, tenminste dat is mijn ervaring.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                          Als je TV nog maar net nieuw is, dan zou ik dit even voorleggen bij de verkoper van de TV. Wellicht is het een bekend probleem dat angryvwr aangeeft.
                          Ik ben in contact met Samsung, firmware update had geen zin want de nieuwste stond erop.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door WillemJ007
                            Samsung TV heeft 2 kanalenlijsten. 1 Analoog en 1 Digitaal.
                            U kiest bijvoorbeeld bij het inschakelen van de TV kanaal 1.
                            Als u op de AB op het knopje INFO drukt, dan komt er boven in beeld een balk met diverse info.
                            Als daar ATV staat dan kijkt u Analoog, als u dan direct weer op nummer 1 drukt, dan schakelt de TV naar
                            digitaal. U kunt dat dan controleren om weer INFO in te drukken, dan ziet u bovenin de info balk DTV staan.
                            Als dit bij u al bekend was, dan is deze post overbodig.

                            PS.de moderne TV's hebben tijd nodig om tussen de kanalen te schakelen, als u dan wat ongeduldig bent en 2x achter elkaar op 1 drukt, dan schakelt de TV naar analoog, tenminste dat is mijn ervaring.
                            Bedankt Willem, ik zal het in de gaten houden.
                            En idd. het duurt altijd even voordat hij overschakelt, dat weet ik maar we wachten altijd geduldig.

                            Reageer


                            • #15
                              Willem ik heb het geprobeerd en het werkt idd. Bedankt voor je tip.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X