Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen teletext meer na overstappen digitaal tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen teletext meer na overstappen digitaal tv

    Sinds de plaatsing van CI module en overstappen naar digitaal tv heb wij Geen teletext meer. Tv is Sony bravia KDL-32WD600 . Ik heb gelezen dat als je op blauw toets druk kan dit in sommige gevallen de probleem oplossen maar in deze geval werkt het niet. Kan iemand mij aub helpen.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door ade
    Sinds de plaatsing van CI module en overstappen naar digitaal tv heb wij Geen teletext meer. Tv is Sony bravia KDL-32WD600 . Ik heb gelezen dat als je op blauw toets druk kan dit in sommige gevallen de probleem oplossen maar in deze geval werkt het niet. Kan iemand mij aub helpen.
    Hoi Ade, en welkom op het forum.

    Heb je de handleiding van de TV er al eens op nageslagen? Want teletekst zou op dat toestel, ook digitaal, gewoon moeten werken.

    Reageer


    • #3
      Haal ook de nieuwste firmware eens op: https://www.sony.nl/electronics/supp...es/kdl-32wd600
      In je handleiding vind je hoe je dat via de instellingen kunt doen: https://www.gebruikershandleiding.co...-5-651604.html

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Haal ook de nieuwste firmware eens op: https://www.sony.nl/electronics/supp...es/kdl-32wd600
        In je handleiding vind je hoe je dat via de instellingen kunt doen: https://www.gebruikershandleiding.co...-5-651604.html
        Ik denk dat het verstandiger is dat we eerst zeker weten dat Ade het juiste knopje gebruikt voordat hij of zij met firmware aan de slag gaat. :8

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Frans
          Oorspronkelijk gepost door ade
          Sinds de plaatsing van CI module en overstappen naar digitaal tv heb wij Geen teletext meer. Tv is Sony bravia KDL-32WD600 . Ik heb gelezen dat als je op blauw toets druk kan dit in sommige gevallen de probleem oplossen maar in deze geval werkt het niet. Kan iemand mij aub helpen.
          Hoi Ade, en welkom op het forum.
          Heb je de handleiding van de TV er al eens op nageslagen? Want teletekst zou op dat toestel, ook digitaal, gewoon moeten werken.
          Ja wij heb de handleiding goed bekeken en snap dit niet.

          Reageer


          • #6
            Ga naar pagina 8 van de handleiding. Daar zie je een afbeelding van de afstandsbediening. Daar wordt de knop voor de teletekst met nummer 18 aangegeven. (Onder de knop 9 en rechts van 0. Het is een vierkantje met drie horizontale streepjes) Op pagina 9 van de handleiding vind je een kleine uitleg over het gebruik van deze knop.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Ga naar pagina 8 van de handleiding. Daar zie je een afbeelding van de afstandsbediening. Daar wordt de knop voor de teletekst met nummer 18 aangegeven. (Onder de knop 9 en rechts van 0. Het is een vierkantje met drie horizontale streepjes) Op pagina 9 van de handleiding vind je een kleine uitleg over het gebruik van deze knop.
              Ja wij heb de handleiding bekeken en de juiste toets ingedrukt maar text werkt niet. Geef wel aan onder aan de TV dat afstandsbediening werkt door groen licht te geven tijdens het drukken op de toets en daarom snap wij het niet.

              Reageer


              • #8
                Niet alle kanalen hebben tegenwoordig nog teletekst. Kan je het eens proberen bij een ander kanaal?
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Uit welk jaar is dit toestel?
                  Welke firmware staat erop?

                  Reageer


                  • #10
                    deze Sony KDL-32WD600 is van maart 2016.
                    dus op kanalen, waar teletext beschikbaar is, zou het gewoon moeten kunnen werken.
                    heb je al es opnieuw de zenders laten zoeken ??

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X