Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Code E30-4

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Code E30-4

    Ik krijg in mijn scherm E30-4. Het moet na 30 minuten opgelost zijn. Niet dus. Volgens de foutmelding moet ik naar Ziggo.nl/E30 om het op te lossen. Daar kan ik niet inloggen.

    Ik heb een aansluiting op een camping in Haamstede, heb geen rechtstreeks klantnummer.

    Wie heeft voor mij de oplossing?

  • #2
    Eigenaar/receptie van de camping aanspreken
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Kijk/lees eens hier:
      https://community.ziggo.nl/search?q=bijwerken+smartcard
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Heb je eigen aansluiting/abonnemnet op eigen naam of loopt dit via de camping?

        Als je een eigen abohebt, kan je in Mijn Delta de smartcard refreshen: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=260,E=0000061606343999490,K=7411,Sxi =1,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=ZeelandnetNL_2016

        Meestal zoals Rinus ook aangeeft loopt het abonnement via de beheerder van de camping.

        Reageer


        • #5
          Je hebt geen rechtstreeks klantnummer, dus zelf refreshen zal zo niet gaan.
          Inmiddels al wel beeld?
          Al opnieuw geinstallerd en juiste regiocode tijdens installatie ingevoerd?

          Is de smartcard wel geactiveerd?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X