Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CI+ module

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CI+ module

    ik ben al jaren klant met een alles in een pakket
    nu zie ik als je een abonnement neemt een C1+ module gratis krijgt
    nu is mijn vraag kan ik als vaste klant ook een C1+module krijgen voor mijn tv ik gebruik nog een tv die alleen de standaard zenders (ongeveer 30) ontvangt

  • #2
    aanbiedingen zijn doorgaans alleen voor nieuwe klanten.
    ook deze aanbieding geldt niet voor bestaande klanten.

    Reageer


    • #3
      wel vreemd natuurlijk wand toen ik jaren geleden een abonnemend bij Delta nam er was alleen PZEM (vroeger ) heb ik zelf een kastje moeten kopen en ook een kaart zelf moeten kopen

      Reageer


      • #4
        Inderdaad vreemd. Het lijkt dan logischer dat je als bestaande klant een nieuw contract aangaat voor 1 of 2 jaar, je ook aanspraak kan maken op een gratis CI+ module.

        Reageer


        • #5
          tja, logisch of niet, de praktijk is anders.
          en dat geld heus niet alleen voor Delta / Zeelandnet.

          Reageer


          • #6
            Tip: kijk eens op het Prikbord.
            Er gaan ook klanten weg en die willen soms graag van decoder en module/ smartcard af.

            Heb je misschien al een moderne tv?
            Dan kan je ook zondersmartcard digitaal kijken.
            Zie: https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard

            Reageer


            • #7
              https://www.delta.nl/actievoorwaarden-niet-te-zuinig

              Reageer


              • #8
                de CI+ module is in bruikleen en het wifi punt is zolang de voorraad strekt.

                Reageer


                • #9
                  Hoi jackvdriel

                  Ook bestaande klanten kunnen een CI+ module ontvangen. Hier zijn wel een paar voorwaarden voor.

                  Kijk je nog geen digitale televisie? Maw, heb je nog geen smartcard op je naam staan, dan krijg je bij verlenging van je huidige TV & Internet- of Alles-in-1 abonnement met 1 of 2 jaar een gratis CI+ module inclusief smartcard.
                  Kijk je wel al digitaal, maar heb je voor een tweede TV nog een CI+ module nodig? Dan kan je die gratis ontvangen met een verlenging van je huidige TV & Internet- of Alles-in-1 abonnement met twee jaar.

                  De verlenging kan doorgevoerd worden in een lopend contract. Er is geen upgrade noodzakelijk.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                    Hoi jackvdriel

                    Ook bestaande klanten kunnen een CI+ module ontvangen. Hier zijn wel een paar voorwaarden voor.

                    Kijk je nog geen digitale televisie? Maw, heb je nog geen smartcard op je naam staan, dan krijg je bij verlenging van je huidige TV & Internet- of Alles-in-1 abonnement met 1 of 2 jaar een gratis CI+ module inclusief smartcard.
                    Kijk je wel al digitaal, maar heb je voor een tweede TV nog een CI+ module nodig? Dan kan je die gratis ontvangen met een verlenging van je huidige TV & Internet- of Alles-in-1 abonnement met twee jaar.

                    De verlenging kan doorgevoerd worden in een lopend contract. Er is geen upgrade noodzakelijk.









                    Oke ik heb kontakt gehad met delta en alles zou geregeld worden en de module +kaart zou worden opgestuurt
                    dus door vragen komen we steeds verder bedankt voor jullie hulp:S

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X