Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BBC World News is verdwenen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • BBC World News is verdwenen

    Sinds vandaag is BBC World News ineens verdwenen van de kabel. Tenminste, de zender is nog wel te selecteren maar geeft geen beeld meer.

    Ik vermoed dat de BBC is gestopt met de uitzendingen in SD en dat de zender alleen nog in HD wordt uitgezonden.

    Komt Delta spoedig met de HD versie of een vervangende nieuwszender?

  • #2
    Ik zou een klacht indienen bij BBC World News
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rinus
      Ik zou een klacht indienen bij BBC World News
      Waarom zou je dat doen Rinus?

      Reageer


      • #4
        We houden nu alleen Clinton News Network(CNN) over. Wat zit hier achter?

        Reageer


        • #5
          Vast een kwestie van een knopje "om"zetten, want staat gewoon op de nieuwste zenderkaart: https://www.delta.nl/sites/default/f...-10-02_def.pdf

          Reageer


          • #6
            Niet meer op zwart, maar storingsmelding;
            [img]2755c474-be70-4e0d-8620-4ac31f61ca68.jpg[/img]

            Reageer


            • #7
              Ik denk dat het een tijdelijke storing is geweest. Heb het zojuist hier even getest en ik krijg nu gewoon beeld.

              Marco77 om ook nog antwoord te geven op je vraag om dit kanaal in HD weer te geven, ik denk niet dat dit een kanaal is dat hoog op de HD wenslijst staat. Uiteraard geven wij het liefste alles door in HD, maar daarvoor is niet genoeg ruimte op de kabel. Daarnaast zijn er ook andere zenders waar meer vraag naar is om om te zetten naar HD. Even in het midden latende welke kanalen dat dan zouden zijn :8
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Mooi dat het is opgelost.
                Het zal hiermee te maken hebben gehad:
                https://www.broadbandtvnews.com/2017...-1l-satellite/
                En nu is een andere feed gekozen.

                Ook bij nieuwszenders wordt er steeds vaker in HD uitgezonden. Hoe meer hoe beter, maar ik zou ook liever eerst andere zenders in HD hebben

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                  @Marco77 om ook nog antwoord te geven op je vraag om dit kanaal in HD weer te geven, ik denk niet dat dit een kanaal is dat hoog op de HD wenslijst staat. Uiteraard geven wij het liefste alles door in HD, maar daarvoor is niet genoeg ruimte op de kabel. Daarnaast zijn er ook andere zenders waar meer vraag naar is om om te zetten naar HD. Even in het midden latende welke kanalen dat dan zouden zijn :8
                  Des te opvallender dat Euronews nu ineens wel in HD is :8

                  Reageer


                  • #10
                    Dat was idd wel even een verrassing ja Volgens mij is Euronews gestopt met z'n SD uitzendingen.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X