Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Heractiveren smartcard lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Heractiveren smartcard lukt niet

    Hallo,

    Een familielid die sinds kort overgestapt is naar een andere aanbieder heeft nog een smartcard liggen van delta om digitaal te kunnen kijken. Ik zou deze graag aan mijn account willen koppelen helaas is er op mijn delta geen link ''smartcards'' onder rubriek zelf regelen.

    hoe kan ik deze alsnog koppelen en heractiveren?

    Met vriendelijke groeten

  • #2
    Koppelen kan alleen als een smartcard dezelfde klantgegevens heeft.
    Dan zal de smartcard ook zichtbaar zijn in Mijn delta

    In dit item: https://forum.zeelandnet.nl/televisi...bonnement-6437
    schreef Moderator MatthijsL dit:
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
    Ik heb nog even wat navraag gedaan betreffende het overnemen van smartcards en de kaart kan heractiveerd worden wanneer deze niet meer in ons systeem is geregistreerd. Wanneer de kaart nog wel op een andere tenaamstelling staat, dan kan deze overgenomen worden via een wijzigingsformulier die door beide partijen ondertekend moet worden.

    Stuur even je adresgegevens, geboortedatum en smartcardnummer naar [email protected] zodat wij de smartcard kunnen heractiveren.

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor je berichtje,

      Zal morgen eens naar de klantendienst bellen, zal sneller gaan dan via de mail

      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Koppelen kan alleen als een smartcard dezelfde klantgegevens heeft.
      Dan zal de smartcard ook zichtbaar zijn in Mijn delta

      In dit item: https://forum.zeelandnet.nl/televisi...bonnement-6437
      schreef Moderator MatthijsL dit:
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Ik heb nog even wat navraag gedaan betreffende het overnemen van smartcards en de kaart kan heractiveerd worden wanneer deze niet meer in ons systeem is geregistreerd. Wanneer de kaart nog wel op een andere tenaamstelling staat, dan kan deze overgenomen worden via een wijzigingsformulier die door beide partijen ondertekend moet worden.

      Stuur even je adresgegevens, geboortedatum en smartcardnummer naar [email protected] zodat wij de smartcard kunnen heractiveren.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X