Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

irdeto card

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• irdeto card

ik heb 3 kaarten voor zeelandnet. ik heb 3 decoders. 2 humax, 1 sab.
    alles zou volgens zeelandnet moeten werken.
    2 kaarten hebben ong hetzelfde program, alleen het meeste op een andere plek.. die in de humax en de sab.
    kaart 3 heeft maar 3 zenders op de kaart.
    in de sab geeft irdato ook nog eens elke 10 min aan dat er een mail is van hen. dwars door het beeld

zeelandnet zegt, neem contact op met irdato, irdato zegt dat ze geen antwoord geven aan particulieren.

rara

Met 3 zenders bedoel je waarschijnlijk NPO1, NPO2 en NPO3 (en Omroep Zeeland). Deze zenders zijn niet gecodeerd dus altijd zichtbaar. Je smartcard is dan niet (goed) aangemeld bij Delta.

Om andere oorzaken uit te sluiten kun je de smartcards eens omwisselen. Dat kan je zelf zo uitproberen. Verhuist het probleem mee, dan weet je dat het probleem in de smartcard zit en je met het nummer van de smartcard naar Delta kan bellen om de smartcard goed aan te melden.

Als dat is opgelost kun je verder gaan zoeken naar een eventueel probleem met de SAB.

Reageer

Welkom op het forum bobbertje!

Als ik je goed begrijp geeft je SAB decoder, die ik niet kende en ff moest opzoeken, een melding dat er mail is van hun. Wat ik overigens wel vreemd vind. Waarom zou zo'n melding op een decoder weergegeven worden...

SAB wordt officieel niet ondersteund, maar als er een DVB-C decoder inzit moet dit eigenlijk gewoon werken. Zelf heb ik een VU+ Duo2 en daarop werkt de digitale televisie via de kabel ook. Wanneer ik dan een probleem heb met de ontvangst is het een kwestie van de CI+ module uit de decoder halen, terug steken en dan even wachten. Blijf je vreemde meldingen krijgen op de SAB decoder, dan zou ik ook de supportpagina van SABsmartcard verversen.
      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X