Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

live tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • live tv

    als ik de zender rtlZ bekijk kan ik ten hoogste 10 minuten kijken zonder dat de pagina moet herladen. daarna iedere 2 seconden en na een paar keer loopt het helemaal vast en is er niet meer te kijken. Help.

  • #2
    Kijk je via Live Tv of TV App?
    Op welk apparaat en met welk besturingssysteem /browser?

    Zo je de App gebruikt, verwijder de App eens en installeer de nieuwste.

    Via Live Tv zou je de tijdelijke internetbestanden eens kunnen verwijderen en een andere browser proberen.

    Ter info:
    Er de afgelopen week meerdere updates geweest.
    Er komt er nog een in oktober aan.

    Moderator MatthijsL plaatste hierover dit:
    .

    Hopelijk is het daarna voor iedereen weer in orde.

    Reageer


    • #3
      via Live Tv op de laptop met windows 10 en firefox browser

      Reageer


      • #4
        Probeer eens een andere browser of het verschil maakt.
        Zou in alle moeten werken: Chrome, Internet Explorer, Edge, Firefox en Safari

        Je kan weinig anders doen aan een browser dan zorgen dat deze bijgewerkt is (updates) en op zijn tijd de tijdelijke internetbestanden verwijderen.

        Gebruik je dan wifi? Je wifi-verbinding is ok en geen problemen met andere zenders op dat moment?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Probeer eens een andere browser of het verschil maakt.
          Zou in alle moeten werken: Chrome, Internet Explorer, Edge, Firefox en Safari

          Je kan weinig anders doen aan een browser dan zorgen dat deze bijgewerkt is (updates) en op zijn tijd de tijdelijke internetbestanden verwijderen.

          Gebruik je dan wifi? Je wifi-verbinding is ok en geen problemen met andere zenders op dat moment?
          wifi is ok het gaat alleen over rtlZ en laat dt nou net mijn favoriete zender zijn.. ik ga Opera erop gooien.. en nog eens proberen.. dank jullie wel voor het meteen reageren.. ik laat weten of het lukt...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door anntique
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Probeer eens een andere browser of het verschil maakt.
            Zou in alle moeten werken: Chrome, Internet Explorer, Edge, Firefox en Safari

            Je kan weinig anders doen aan een browser dan zorgen dat deze bijgewerkt is (updates) en op zijn tijd de tijdelijke internetbestanden verwijderen.

            Gebruik je dan wifi? Je wifi-verbinding is ok en geen problemen met andere zenders op dat moment?
            wifi is ok het gaat alleen over rtlZ en laat dt nou net mijn favoriete zender zijn.. ik ga Opera erop gooien.. en nog eens proberen.. dank jullie wel voor het meteen reageren.. ik laat weten of het lukt...

            Opera deed het helemaal niet, toen Chrome geprobeerd. Die deed het wel, voor de securiteit alle temps nog es verwijderd...wifi uit en aan gezet....alle achtergrond draaiende progs uitgezet....en?? nog geen twee minuten aan of RtlZ stopte er mee. Terwijl andere zenders het wel gewoon blijven doen. weird..

            Reageer


            • #7
              Iniddels zijn er enkele updates geweest en sinds gisteren heb ik geen problemen meer bemerkt oa op RTL Z. Tot nu toe lijkt het er op dat de problemen met buffering en haperingen zijn verhlopen Omdat het topic alweer wat ouder is markeer ik hem als beantwoord. Mochten er toch nog problemen optreden anntique, dan hoor ik het graag.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X