Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Belgische zenders

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Belgische zenders

    Waarom vallen de Belgische zenders altijd weg, vooral ''s avonds. Je krijgt zwart beeld met de melding geen signaal. Ik bedoel hiermee vtm, zes, vier en vitaya

  • #2
    Lees deze uitleg maar eens: http://www.totaaltv.nl/nieuws/waarom...enders-kijken/

    Reageer


    • #3
      Waarschijnlijk kijk je niet via Delta (kabel tv) naar deze zenders.

      Op welke manier kijk je wel? Via satelliet (schotelantenne) zou je overdag of 's avonds geen verschil moeten merken. Via internet zou het kunnen wijzen op een probleem bij je provider, daar kunnen we je hier waarschijnlijk niet bij helpen.

      Reageer


      • #4
        Ik kijk digitaal, zelfs met een smartcard nu

        Reageer


        • #5
          En bij welke provider heb je tv?

          Reageer


          • #6
            Delta

            Reageer


            • #7
              Dan klopt het dat je zwart beeld hebt voor de zenders VTM, Vier, Zes en Vitaya, want die zijn bij Delta niet te zien op de kabel. Zie ook de link van Ptrol.

              Reageer


              • #8
                Nee, maar ik kijk digitaal en in de dag is er meestal wel beeld

                Reageer


                • #9
                  Op welke kanalen zie je dan overdag deze 4 zenders?

                  Reageer


                  • #10
                    Kanaal 1,2,3 en 4. Maar ik denk dat het probleem misschien opgelost is. Had gisterenavond eens aan de draden bezig geweest en ik had ineens beeld. Nu ook nog, dus ga nu afwachten tot vanavond. Het zou raar zijn als het nu opgelost is, want ik had in de dag meestal al beeld, maar laat ons hopen. Afwachten nu. Wel bedankt voor de reacties. Ik laat nog iets weten.

                    Reageer


                    • #11
                      Blijft het toch interessant om te weten hoe de genoemde zender nou ontvangen worden, want dat zal toch echt niet via Delta zijn...

                      Reageer


                      • #12
                        beetje vreemd
                        het gaat over Belgische zenders en kanaal 1, 2, 3 en 4.
                        dat zijn 2 dingen die niks met elkaar hebben te maken

                        Reageer


                        • #13
                          Gisteravond de zenders gewoon kunnen bekijken. Waarschijnlijk toch de draden dan. Stom dat we daar niet eender aan gedacht hadden. Toch allemaal bedankt voor de reacties. En hopelijk blijft het nu zo.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Mottebolleke
                            Kanaal 1,2,3 en 4.
                            Echt niet via Delta - volgens mij bent u een Belgische kijker. Daar zijn genoemde kanalen op de kabel wel 1 2 3 en 4.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X