Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Na werkzaamheden zldnet Geen andere zenders dan NPO 1,2,3, OOK na her installatie van CI + module

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Na werkzaamheden zldnet Geen andere zenders dan NPO 1,2,3, OOK na her installatie van CI + module

    Geen andere zenders dan NPO 1,2,3, OOK niet na her installatie van CI + module

  • #2
    Heb je de smartcard ooit al wel geregistreerd bij Delta?

    Reageer


    • #3
      Kreeg ook een Error 17 maar al gevonden, je TV op het kanaal van ZLDNET zetten en module invoeren,
      dan wordt die wel herkend.

      in grote lijnen het zelfde als onderstaand:

      gris Nieuwkomer 1 reactie 1 jaar geleden
      Ik heb net ook een aantal dagen met Ziggo aan de telefoon gehangen om mijn Sony KDL-50W755C werkend te krijgen zonder succes. Volgens hun helpdesk moest ik maar zo'n externe decoder aanschaffen. Daar had ik echt geen zin meer in dus toch nog verder zitten zoeken.

      Uiteindelijk dit topic tegen gekomen met een simpele oplossing:
      https://gathering.tweakers.net/forum...ages/1621757/0

      """
      Eerst TV op kanaal 998 (ziggo zender kanaal) zetten.
      Dan de CI+ module erin zonder smartcard (terwijl tv aanstaat op dat kanaal)
      Authenticatie gebeurt en slaagt als het goed is (mislukte bij mij op zender 1, NLD1)
      Daarna de smartcard in de module prikken en weer in de tv (allemaal terwijl de tv aan staat)
      """

      Daarna werkte RTL 4 HD en alles meteen. Ik kreeg toen wel nog een waarschuwing dat ik nog een software update moest doen. Die heb ik gedaan en daarna werkte het gelukkig nog steeds.

      Nu kan ik dus eindelijk HD kijken zonder extra kastje en met maar 1 afstandsbediening en geen brakke interface

      Reageer


      • #4
        Beste Gerhard 60,

        Welkom op ons Serviceforum!

        Ik begrijp uit je verhaal dat je n.a.v. een ander topic het probleem zelf al verholpen hebt.
        Indien dit niet het geval is verneem ik dit ook graag.
        Ik wil je vragen om het beste antwoord te kiezen, als het nu is verholpen (in dit geval die van jou).

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X