Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

standaardpakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • standaardpakket

    ik heb een philps smart tv met een smart card maar ik krijg niet alle zenders van het standaard pakket
    ik heb op aanwijzing van de delta de card er uit gehaald en opnieuw er in gestoken maar geen resultaat

  • #2
    Kaart zit er juist in?

    Juiste regiocode?
    Installatie: https://youtu.be/1bbwEtkefgI

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Kaart zit er juist in?
      de kaart zit er goed in ik krijg neit alle zenders van het standaard pakket bv kanaal 14-871

      kanaal 15-90

      kanaal 16

      kanaal 17-817

      kanaal 19

      kannal 21

      kanaal 23-823

      kanaal 28

      kanaal 29

      ik krijg bij deze kanalen de melding zender is niet geinstalleerd
      diverse nieuwe zenders krijg ik wel bv history kanaal 26

      Reageer


      • #4
        Mijn TV slaat zenders over: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=209,E=0000062051716171524,K=8657,Sxi =6,dtree=guid({F8FDF5BC-E935-4379-A2FD-4ED0F4F309C9}),TS=ZeelandnetNL_2016#.WcAP1bkUm71

        Neem dit stappenplan eens door.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Mijn TV slaat zenders over: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=209,E=0000062051716171524,K=8657,Sxi =6,dtree=guid({F8FDF5BC-E935-4379-A2FD-4ED0F4F309C9}),TS=ZeelandnetNL_2016#.WcAP1bkUm71

          Neem dit stappenplan eens door.
          dat heb ik al gedaan maar geen verandering als laastst staat er dat ik via het forum moet probreren op te lossen
          dus probeer ik maar

          Reageer


          • #6
            Tv al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen?
            Daarna opnieuw installeren.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Tv al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen?
              Daarna opnieuw installeren.
              hoe moet je dit doen ,moet ik dan ook de smartcard er uit halen?

              Reageer


              • #8
                Welke Philips SmartTV heb je?
                Het makkelijkst is dit even op te zoeken in de handleiding.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Welke Philips SmartTV heb je?
                  Het makkelijkst is dit even op te zoeken in de handleiding.
                  het is een 50PFL7956H/12

                  Reageer


                  • #10
                    Heb je de smartcard wel al opnieuw geinstalleerd?
                    Ik zie namelijk dat Ptrol de vraag over de regiocode al heeft gesteld, maar dat je hier nog niet op hebt geantwoord.
                    Je kunt de stappen voor het opnieuw instellen van de smartcard doorlopen met de instructiefilm: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...-met-smartcard.

                    Ook wil ik graag van weten wat je precies in beeld krijgt bij de zenders die je niet ontvangt.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Anette
                      Heb je de smartcard wel al opnieuw geinstalleerd?
                      Ik zie namelijk dat Ptrol de vraag over de regiocode al heeft gesteld, maar dat je hier nog niet op hebt geantwoord.
                      Je kunt de stappen voor het opnieuw instellen van de smartcard doorlopen met de instructiefilm: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...-met-smartcard.

                      Ook wil ik graag van weten wat je precies in beeld krijgt bij de zenders die je niet ontvangt.
                      ik heb de smartcard volgens het stappenplan van delta al er al uit gehaald en overnieuw er in gedaan zonder resultaat
                      ik krijg en de melding zender niet geinstalleerd

                      Reageer


                      • #12
                        De tv zou wel geschikt moeten zijn voor DELTA Digitale TV.
                        Kun je een e-mail sturen met daarin je adres en het smartcardnummer en het probleem dat je ervaart naar [email protected]?
                        Dan ga ik voor je kijken of ik het probleem kan achterhalen.

                        Reageer


                        • #13
                          Hallo Anette
                          mijn adres is ******* ** in middelburg en smartcardnummer is 4*********7R
                          mijn probleem is ik heb een philps smart tv met een smart card maar ik krijg niet alle zenders van het standaard pakket

                          bv kanaal 14-871

                          kanaal 15-90

                          kanaal 16

                          kanaal 17-817

                          kanaal 19

                          kannal 21

                          kanaal 23-823

                          kanaal 28

                          kanaal 29

                          ik krijg bij deze kanalen de melding zender is niet geinstalleerd

                          ik heb reeds de zenders overnieuw geprobeerd automatisch laten installeren maar niets

                          diverse nieuwe zenders krijg ik wel bv history kanaal 26

                          mijn klant nummer is K####### (gewijzigd door moderator)

                          Reageer


                          • #14
                            Hoi mpelster,

                            Wat ik kan doen is een terugbelverzoek indienen bij de desbetreffende afdeling die dit met je door kan lopen.
                            Kun je je klantgegevens en telefoonnummer doorsturen naar [email protected]. Dan ga ik dit verder in orde maken voor je.

                            Reageer


                            • #15
                              misschien kan iemand de prive-gegevens van mpelster even verwijderen

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X