Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slecht beeld op tv (blokkerig).

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slecht beeld op tv (blokkerig).

    Afdeling Klantenservice

    Wij hebben vanavond wederom zeer slecht en blokkerig beeld gehad op onze digitale tv (vanmiddag en vanavond).
    Op jullie advies hebben we een nieuwe tv , kabel, ontvanger en antenne versterker gekocht.
    Naar onderzoek bleek dat er meerdere mensen last hebben van de zelfde klachten.
    In de Hansweerstestraatweg staat een grijze kast die schijnt hiervoor te zijn (zie printscreen).
    Deze schijnt voor slechte verbindingen te zorgen.
    Ik wil ook dit verhaal best op face book zetten misschien reageert er dan iemand met een zinnig antwoord.
    We krijgen als we bellen altijd het antwoord dat het nooit aan Zeelandnet ligt maar altijd aan de gebruiker.
    Maar wij hebben alles nieuw gekocht op advies van Zeelandnet.
    Wat gaan jullie hier aan doen ?????
    Een zeer teleurgestelde gebruiker die elke maand veel geld betaald aan jullie voor een slecht product!!

  • #2
    Heb ik ook, al meer dan een half jaar op legio zenders.
    Ook contact gehad met helpdesk en zoals gewoonlijk wordt aangeraden dure kabels etc te monteren, maar zonder resultaat.
    Een tijd terug is als service wel een monteur langs geweest en die zei meteen al dat het aan de oude (Humax) decoder lag. Blijkbaar kunnen deze dingen minder met het tegenwoordige signaal omgaan. Advies: een nieuwe decoder aanschaffen. Maar ... volgens de monteur is het een bekend probleem. Dus waarom de helpdesk je aanraadt om nieuwe kabels te kopen terwijl het daar eigenlijk niet aan ligt ... dan voel je je wel een beetje besodemietert.

    Reageer


    • #3
      Hallo Fredje70, ik had een Humax maar ik nu een C+ module en de storing is niet weg.

      Oorspronkelijk gepost door fredje70
      Heb ik ook, al meer dan een half jaar op legio zenders.
      Ook contact gehad met helpdesk en zoals gewoonlijk wordt aangeraden dure kabels etc te monteren, maar zonder resultaat.
      Een tijd terug is als service wel een monteur langs geweest en die zei meteen al dat het aan de oude (Humax) decoder lag. Blijkbaar kunnen deze dingen minder met het tegenwoordige signaal omgaan. Advies: een nieuwe decoder aanschaffen. Maar ... volgens de monteur is het een bekend probleem. Dus waarom de helpdesk je aanraadt om nieuwe kabels te kopen terwijl het daar eigenlijk niet aan ligt ... dan voel je je wel een beetje besodemietert.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door fredje70
        Heb ik ook, al meer dan een half jaar op legio zenders.
        Ook contact gehad met helpdesk en zoals gewoonlijk wordt aangeraden dure kabels etc te monteren, maar zonder resultaat.
        Een tijd terug is als service wel een monteur langs geweest en die zei meteen al dat het aan de oude (Humax) decoder lag. Blijkbaar kunnen deze dingen minder met het tegenwoordige signaal omgaan. Advies: een nieuwe decoder aanschaffen. Maar ... volgens de monteur is het een bekend probleem. Dus waarom de helpdesk je aanraadt om nieuwe kabels te kopen terwijl het daar eigenlijk niet aan ligt ... dan voel je je wel een beetje besodemietert.
        @ sandeman,

        Als je een mailtje stuurt naar [email protected] met je klantnummer en in het kort de problemen kijken we graag wat we voor je kunnen betekenen.

        @Fredje70,

        Blokjesbeeld kan verschillende oorzaken hebben, de meest voorkomende oorzaak die wij zien ontstaat door de bekabeling, daarom wordt hier ook als eerste naar gekeken, wat wel jammer is, is dat er niet is aangeboden om je een nieuwe kabel toe te sturen om dit te testen, op die manier kunnen we in ieder geval bepalen of de kabel de boosdoener is zonder jou als klant direct op kosten te jagen.
        wat betreft de decoder: in de praktijk zien we wel eens wat oudere decoders die "op" zijn, vaak zijn dan de condensatoren in de decoder versleten, en geven dan dezelfde verschijnselen als een slechte kabel, dit heeft niets met het signaal te maken. vervelende is wel dat een dergelijke constatering eigenlijk alleen te doen is door met een multimeter aan de slag te gaan in de decoder zelf, en dat valt net een stukje buiten onze ondersteuning

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X