Afdeling Klantenservice
Wij hebben vanavond wederom zeer slecht en blokkerig beeld gehad op onze digitale tv (vanmiddag en vanavond).
Op jullie advies hebben we een nieuwe tv , kabel, ontvanger en antenne versterker gekocht.
Naar onderzoek bleek dat er meerdere mensen last hebben van de zelfde klachten.
In de Hansweerstestraatweg staat een grijze kast die schijnt hiervoor te zijn (zie printscreen).
Deze schijnt voor slechte verbindingen te zorgen.
Ik wil ook dit verhaal best op face book zetten misschien reageert er dan iemand met een zinnig antwoord.
We krijgen als we bellen altijd het antwoord dat het nooit aan Zeelandnet ligt maar altijd aan de gebruiker.
Maar wij hebben alles nieuw gekocht op advies van Zeelandnet.
Wat gaan jullie hier aan doen ?????
Een zeer teleurgestelde gebruiker die elke maand veel geld betaald aan jullie voor een slecht product!!
Wij hebben vanavond wederom zeer slecht en blokkerig beeld gehad op onze digitale tv (vanmiddag en vanavond).
Op jullie advies hebben we een nieuwe tv , kabel, ontvanger en antenne versterker gekocht.
Naar onderzoek bleek dat er meerdere mensen last hebben van de zelfde klachten.
In de Hansweerstestraatweg staat een grijze kast die schijnt hiervoor te zijn (zie printscreen).
Deze schijnt voor slechte verbindingen te zorgen.
Ik wil ook dit verhaal best op face book zetten misschien reageert er dan iemand met een zinnig antwoord.
We krijgen als we bellen altijd het antwoord dat het nooit aan Zeelandnet ligt maar altijd aan de gebruiker.
Maar wij hebben alles nieuw gekocht op advies van Zeelandnet.
Wat gaan jullie hier aan doen ?????
Een zeer teleurgestelde gebruiker die elke maand veel geld betaald aan jullie voor een slecht product!!
Reageer