Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen film 1 Go

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen film 1 Go

    Ik moet ineens weer inloggen op de film 1 app om weer films te bekijken,
    alleen accepteert deze de inloggevens niet ( postcode en smart cardnummer ( zonder R).
    Ik heb 2 smarcards gekoppeld, op beide doet hij het niet.

    Wat is de oorzaak en hoe kan dit opgelost worden?

    Ik hoor het graag!

    Gr, Hans

  • #2
    Op de APP?
    Sluit de app af en start deze opnieuw op
    Helpt dit niet, verwijder de app van uw smartphone of tablet. Download daarna de applicatie opnieuw
    Zie; https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=203,E=0000062498241775360,K=5,Sxi=1, case=guid({5A7F1DF8-AA0A-41E0-B034-29602912745D}),TS=ZeelandnetNL_2016

    Reageer


    • #3
      Ik heb hetzelfde probleem, twee weken geleden moest ik weer inloggen, wat niet lukte.
      ik heb contact gehad met de klantenservice van Delta en van Film1, maar het is niet gelukt om in te loggen.
      Ik hoop dat het bij U wel lukt, en dat er een oplossing komt voor het probleem.

      Reageer


      • #4
        Beste Hans & Simonjan,

        Graag verneem ik op welk apparaat je probeert in te loggen en of je dit doet via de app of via de website zelf.
        @simonjan: Heb je ook allebei de smartcardnummers geprobeerd in combinatie met de postcode?

        Reageer


        • #5
          Hallo Anette,
          Ik heb 3 gekoppelde kaarten en natuurlijk alles geprobeerd, op de website en met de app op mijn telefoon en mijn tablet, het heeft gewerkt tot ik opnieuw in moest inloggen , maar zelfs klantenservice van Film1 en klantenservice van Delta konden niet vinden wat er mis ging.
          Ik heb mijn abonnement dus opgezegd,

          Reageer


          • #6
            Beste Hans & Simonjan,

            Ik ga vragen aan een andere afdeling of zij hier iets in kunnen betekenen.
            @ simonjan: Mocht dit werken wil je het pakket dan behouden?

            Reageer


            • #7

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X