Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding E133-4

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutmelding E133-4

    Ik krijg op bijna alle zenders momenteel de melding E133-4.
    Ik heb de tv en de digitale ontvanger al van het stroom afgehaald,
    De kaart schoongemaakt enz. maar de melding blijft.
    Wat kan ik nog doen?

  • #2
    Gaat vanzelf weer over , ligt aan Delta

    Reageer


    • #3
      Neem stappenplan eens door: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=273,E=0000062494143940352,K=4981,Sxi =1,dtree=guid({B9A286E8-942D-4ED4-85A5-B94F46EFD212}),TS=ZeelandnetNL_2016#.Wb4e6_kUkdU

      Reageer


      • #4
        Helpt niet , ligt aan Delta . Veel mensen hebben er last van dit weekend.

        Reageer


        • #5
          De E133-4 melding komt mij niet bekend voor. Speelt dit nog steeds? En is dat op alle kanalen of op enkele? Wordt er een decoder of CI+ module gebruikt?
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Matthijs, deze melding komt wel in het stappenplan voor:
            De melding geeft aan dat uw Digitale ontvanger of Digitale TV Module (CI+) bezig is met het uitvoeren van een controle op de smartcard. Dit is eigenlijk meer een informatiecode dan een foutmelding. De controle duurt meestal niet lang.
            Wacht tot de melding vanzelf verdwijnt

            Reageer


            • #7
              Thnx voor de info Ptrol. Ik had hem alleen nog nooit eerder gehoord.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X