Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV programma's opnemen via laptop.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV programma's opnemen via laptop.

    begin vorige week ingesteld om het programma Per Seconde Wijzer - NPO 1 op te nemen.
    en dat is ook gelukt op woensdag 6-9, donderdag 7-9, maandag 11-9 en dinsdag 12-9.
    maar nu is de geplande opname voor vandaag en verder eenvoudigweg verdwenen.
    [img]7196fc3b-a11e-4d1f-a50b-e2ea9b3c0f32.jpg[/img]

    vorige week woensdag heb ik ingesteld om het programma Hello Goodbye - NPO 1 op te nemen.
    en dat is ook gelukt op donderdag 7-9. maar ook op zaterdag 9-9.
    echter de opname van zaterdag is een herhaling.
    bovendien is ook hier de geplande opname voor morgen en verder gewoon verdwenen.
    [img]ec943932-0e2a-46f1-a81e-32e1f8746b25.jpg[/img]

  • #2
    Zo te zien is je berichtje even aan onze aandacht ontglipt, maar als ik het goed begrijp heb je aangegeven om de complete serie op te nemen en stopt dit nadat er een paar programma's uit de serie opgenomen zijn.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      dat is idd het probleem.
      maar niet alleen dat, als je een serie laat opnemen, dan wordt ook de herhaling opgenomen.
      zoals bij Hello Goodbye.
      gisteren heb ik beide programma's weer ingesteld om op te nemen, maar Hello Goodbye is alweer uit de planning verdwenen.

      Reageer


      • #4
        Het systeem ziet niet of een programma een herhaling is of niet. Deze kijkt alleen naar de programmanaam en neemt deze vervolgens op. Zelf vind ik het ook niet praktisch dat de herhaling van een programma ook wordt opgenomen. Hierdoor verlies je een beetje het overzicht. Ik pak dit gelijk mee in de melding die ik doorzet naar de verantwoordelijke afdeling.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Het was mij opgevallen dat er toch nog steeds opnames uit de geplande lijst verdwijnen. Hiervoor heb ik inmiddels nog een nieuwe melding doorgezet.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X