Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

veel storing tijdens regen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • veel storing tijdens regen

    Ik heb op dit moment veel storing terwijl het regent, zijn er meer mensen die hier last van hebben, Ik woon in Goes Zuid.

    Nooit over geklaagd maar ik denk ik gooi eens een balletje op

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Roof
    Ik heb op dit moment veel storing terwijl het regent, zijn er meer mensen die hier last van hebben, Ik woon in Goes Zuid.
    Digitale TV?, ja wel eens last van, zeker bij zware onweersbuien want het (digitale) TV signaal dat door de kabel loopt wordt uiteindelijk afgevangen via de satelliet.

    In Goes staat er zo'n ontvangststation bij de Sligro geloof ik

    Reageer


    • #3
      Ik woon ook in Goes- zuid maar bij mij gaat alles goed. Hier is de televisie om 18.30 uur aangegaan.
      Kijken ook digitaal.

      Reageer


      • #4
        Een paraplu boven je TV + modem houden. Helpt gegarandeerd :S :-)
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Roof
          Ik heb op dit moment veel storing terwijl het regent, zijn er meer mensen die hier last van hebben, Ik woon in Goes Zuid.

          Nooit over geklaagd maar ik denk ik gooi eens een balletje op
          ik heb dat een jaar of twee geleden gehad, toen blijk dat ik een kabel breuk / (de kabel in de grond was al een keer gemaakt maar met de mof er om heen was die weer kapot gegaan, en de buiten mantel was helemaal weg, dus de regen kwam direct op het koper) slechte kabel, gewoon op had. moet er wel bij zeggen heeft wel een tijd geduurd voor dat ze de grond open hebben gemaakt.

          had eerst een nieuwe router, toen hebben ze in de wijk kast mijn signaal sterker gezet. uiteindelijk de kabel door gemeten en toen kwamen ze er achter. weet natuurlijk niet of dat bij u ook het geval is. maar was inderdaad altijd met slecht weer en een tijd je daarna, had ook altijd slecht beeld.
          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

          Reageer


          • #6
            Slechte ontvangst tijdens de regen kan idd twee dingen beteken, er even vanuit gaande dat de bekabeling in de woning verder inorde is,

            - Atmosferische storing. Door slecht weer kan je dan beeldverstoring ondervinden omdat het signaal niet goed binnenkomt bij de zendmast. Iedereen die dan aangesloten zit op die mast zal dan verstoring ondervinden op het beeld. Hier is eigenlijk niets aan te doen. Het weer kunnen we niet uitschakelen :8

            - Beschadigde groene kabel. Wat Dominique zegt.

            Mocht het zo zijn dat in huis alles in orde is en je ondervindt verstoring op de digitale televisie tijdens de regen, dan vernemen we het graag. Stuur dan even een mailtje met je gegevens en kleine omschrijving van het probleem naar [email protected]. Vermeld wel even duidelijk dat je verstoring ondervindt tijdens/net na de regen. Vermeld ook een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent voor het geval dat.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Slechte ontvangst tijdens de regen kan idd twee dingen beteken, er even vanuit gaande dat de bekabeling in de woning verder inorde is,
              Ja dat snap ik, normaal heb ik nooit geen storing, en ik klaag ook niet zo vlug

              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              - Atmosferische storing. Door slecht weer kan je dan beeldverstoring ondervinden omdat het signaal niet goed binnenkomt bij de zendmast. Iedereen die dan aangesloten zit op die mast zal dan verstoring ondervinden op het beeld. Hier is eigenlijk niets aan te doen. Het weer kunnen we niet uitschakelen :8
              Ook dat begrijp ik daarom dacht ik van ik vraag er eens naar, het zou idd ook hier lokaal kunnen zijn, ik zal het nog eens aan de buren vragen

              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              - Beschadigde groene kabel. Wat Dominique zegt.

              Mocht het zo zijn dat in huis alles in orde is en je ondervindt verstoring op de digitale televisie tijdens de regen, dan vernemen we het graag. Stuur dan even een mailtje met je gegevens en kleine omschrijving van het probleem naar [email protected]. Vermeld wel even duidelijk dat je verstoring ondervindt tijdens/net na de regen. Vermeld ook een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent voor het geval dat.
              ik ga dat eens doen, het is niet echt dat ik me eraan stoor, ik denk meer van ocht het regent weer, jammer

              Ik dank iedereen voor hun reactie

              Reageer


              • #8
                Nog even terug te komen op deze post, mijn tv in de slaapkamer heeft eigenlijk nooit storing, ik kijk daar ook niet zoveel naar het zenderoverzicht. ik wilde eindelijk een mailtje gaan sturen en dacht laat ik de twee eens vergelijken.Tv woonkamer enorm slecht beeld, tv slaapkamer perfect, dus het probleem ligt hier binnen. even aan de kabels gevoeld alles zit goed vast, toen de kamels eens uit de humax ihdr5200 gehaald en aan elkaar gesloten geen beeld (ik zeg letterlijk hardop "nee, domme jongen, je kaartje zit in die humax") kabels weer terug in de humax en mooi scherp beeld zonder storing. dus het is eindelijk weer gemaakt. Ik kan merken dat ik ook een dagje ouder wordt. Heb er zelf wel om gelachen

                Reageer


                • #9
                  Goed om te horen dat weer mooi scherp beeld hebt, want met al die regen van de laatste tijd.... :8
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X