Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

beeld, geluid en internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • beeld, geluid en internet

    Ik vind dat na dat de Delta is over genomen door een externe leverancier veel dingen slechter zijn geworden voor ons gebruikers.
    Ik heb na (gedwongen) overstap van analoog naar digitaal veel problemen met ontvangst via de door delta geleverde Humax ontvanger.
    Kabel aansluiting naar toestel door monteur vervangen, even beter.
    hdmi kabel door monteur vervangen weer even beter.
    nu komt de monteur voor de derde keer de humax EN de smartcard vervangen.
    Ik ben van plan om het nog eens aan te kijken en anders over te stappen naar een andere provider(bv Telfort)
    NEE, tevreden ben ik niet meer over delta en naar ik hoor nog veel meer mensen niet.
    Ga zo door Delta en alles gaat op de fles.
    Toch met vriendelijke groeten
    Francikke:@

  • #2
    Hoi Francikke,

    Jammer om te horen dat je zoveel problemen ondervindt nadat je digitaal bent gaan kijken. Ik zie dat er idd nog een melding openstaat voor een monteur. We zullen alle moeite doen om ervoor te zorgen dat je gewoon een goed signaal gaat krijgen en zonder problemen digitaal kan gaan kijken.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door francikke
      Ik vind dat na dat de Delta is over genomen door een externe leverancier veel dingen slechter zijn geworden voor ons gebruikers.
      Ik heb na (gedwongen) overstap van analoog naar digitaal veel problemen met ontvangst via de door delta geleverde Humax ontvanger.
      Kabel aansluiting naar toestel door monteur vervangen, even beter.
      hdmi kabel door monteur vervangen weer even beter.
      nu komt de monteur voor de derde keer de humax EN de smartcard vervangen.
      Ik ben van plan om het nog eens aan te kijken en anders over te stappen naar een andere provider(bv Telfort)
      NEE, tevreden ben ik niet meer over delta en naar ik hoor nog veel meer mensen niet.
      Ga zo door Delta en alles gaat op de fles.
      Toch met vriendelijke groeten
      Francikke:@
      ik wil gelijk zeggen dat ook geen aandelen heb bij delta en dat ik ook veel problemen heb gehad met delta.

      maar moet ook zeggen dat ALS het werkt, het ook goed is. nu bent u over gestapt van analoog naar digitaal, dat is ook al wennen. is het beter tja daar zijn de mening over verdeelt. je kunt er wel meer mee, geluid zou beter moet zijn beeld zal beter moeten zijn, ALS het werkt.

      Nu lees ik dat u een humax decoder heeft gekregen, ik zelf ben daar niet zo voorstander van. ik weet natuurlijk niet welke u heeft gekregen maar de goedkoper versie van humax zijn niet al te best. Om dat u nu toch over gaat naar digitaal en dat denk ik ook blijft, is het misschien een overweging waard om te kijken naar een beter, een tweede handse. ik neem aan dat u nog niet van plan bent om een nieuwe tv te kopen waar die in kan, misschien is dat een overweging waard. ik zelf heb een Samsung (samsung smt-c7140) over een beter humax (Humax iHDR-5200C) ik denk dat het beeld er als een stuk beter uit ziet en het geluid ook er beter door wordt. daar bij heeft u het voordeel u kunt opnemen en nog veel meer als extra. ik zelf heb het toen gekocht voor het beeld inmiddels al een jaar of 5 a 6 geleden en ik gebruik het nog steeds (is geen 4k alleen 1080p).

      het mooiste is natuurlijk ik weet niet of u dat heeft maar het geluid via een verstekker of stereo te laten lopen en niet via de tv, optical.

      hopelijk heeft u hier wat aan
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

      Reageer


      • #4
        hoi Dominique
        ik begrijp uit je reactie dat ik door delta met een goedkoop prul ben afgescheept
        ( jouw reactie. maar de goedkoper versie van humax zijn niet al te best.)
        een ding te meer om bij de delta weg te gaan en toch te over wegen naar een andere aanbieder te gaan.
        ik ben nog op de monteur (alweer) aan het wachten.
        mvg
        Francikke :@

        Reageer


        • #5
          Ik weet niet waar je het vandaan haalt dat er een goedkope Humax is neergezet Dominique??? Was je ook op locatie? Wij leveren een Humax HD Fox C en daar is helemaal niets mis mee. De HD Fox C is een nieuwer model en heeft zelfs meer functies zoals HbbTV ondersteuning. Beeld en geluid zijn gewoon prima met deze decoder. Ook kan je met de HD Fox C gewoon opnemen (met externe schijf). Als enige nadeel is dat de decoder maar 1 kanaal tegelijk kan decoderen.

          francikke Je bent zeker niet met goedkoop prul afgescheept. Laat je niet gek maken.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
            Als enige nadeel is dat de decoder maar 1 kanaal tegelijk kan decoderen.
            Wanneer je deze ook gebruikt voor de radio, dan moet je TV ook aanstaan, om te zien naar welk station je luistert.
            Goedkoop zijn ze zeker niet, dus als krijgertje ................

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door r0n
              Wanneer je deze ook gebruikt voor de radio, dan moet je TV ook aanstaan, om te zien naar welk station je luistert.
              d'r zit toch zeker wel een display voor zenderweergave op ??

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                d'r zit toch zeker wel een display voor zenderweergave op ??
                Nope

                Reageer


                • #9
                  ech nie ??

                  [img]b635a265-fbc3-4454-a94a-959b3eb54cd7.jpg[/img]

                  [img]6ef19bf8-9f7c-4be5-b9db-a80995936ede.jpg[/img]

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                    ech nie ??
                    We hebben het toch over deze?

                    Reageer


                    • #11
                      jazeker
                      maar als ik op internet zoek naar de handleiding, dan zie ik daarin m'n 1e plaatje.
                      als naar Humax HD Fox C google en dan afbeeldingen kies, dan vind ik m'n 2e plaatje.

                      in jouw afbeelding staat de tekst "HUMAX" en dat is de weergave van het display.

                      kan iemand die dit type Humax heeft even het verlossende woord spreken

                      Reageer


                      • #12
                        Nu lees ik dat u een humax decoder heeft gekregen, ik zelf ben daar niet zo voorstander van. ik weet natuurlijk niet welke u heeft gekregen maar de goedkoper versie van humax zijn niet al te best.

                        Volgens mij zeg ik " ik zelf ben daar niet zo voorstander van. ik weet natuurlijk niet welke u heeft gekregen " daar begin al mee.
                        daar bij kan ik denk wel goed beoordelen of het wel goed is of niet MatthijsL (en nee ik zeg niet dat het prul is "goedkoper versie van humax zijn niet al te best") nee was zeker niet op locatie, maar heb zelf op mijn slaapkamer deze staan om te kijken wat het doet en hoe deze werkt, en inderdaad apart moet er een harddisk bij, als je deze bij koopt die ze aanbevelen maakt deze veel lawaai, het beeld kwaliteit met de Samsung smt is er zeker wel. daarbij is de snelheid met de kanaal wisellen en er ook.

                        dus ik denk dat ik heel goed kan beoordelen welke de betere van de twee is, ik snap dat delta niet de super deluxe weg geeft (eigenlijk ook weer niet nu ze iedereen op digitaal willen) maar versie is er zeker.

                        de humax doet wat die moet doen en ja je kan er digitaal op kijken, om dadelijk iedereen op me nek te krijgen, delta doet wat het moet doen, meneer aansluiten op hun netwerk en de televisie op digitaal krijg.

                        Nu kijken we naar de klant / meneer zijn kijk plezier, ja meneer kijkt digitaal en ontvangt hd zenders. maar is dit dan ook de grote stap die die had verwacht met de humax box ? of had die meer aan de wat luxe decoder gehad met wat beter beeld en meer optie, (en voor er mensen beginnen dat er geen verschil zit in de humax box qua beeld dan moet maar even naar de winkel of YouTube ja er zit zeker verschil in de humax boxen en ook in de samsung decoder).

                        Dus terug komend waar het mee begon, is @meneer francikke tevreden met het omzetten ?
                        en was hij misschien eerder en sneller tevreden geweest als delta een beter optie had aangeboden (een beter decoder in zijn geval)
                        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door r0n
                          Wanneer je deze ook gebruikt voor de radio, dan moet je TV ook aanstaan, om te zien naar welk station je luistert.
                          Goedkoop zijn ze zeker niet, dus als krijgertje ................
                          Zo te lezen dus waarschijnlijk niet.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Mapje
                            Zo te lezen dus waarschijnlijk niet.
                            In dat geval zou het voor mij een uitkomst zijn..............

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X