Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Veranderen van analoog naar digitaal / e-mail / bezoek aan huis

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Veranderen van analoog naar digitaal / e-mail / bezoek aan huis

    Geachte heer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw nieuwsbrief heb ik 3 vragen:

    1. In de huiskamer kijk ik reeds digitaal tv. In twee slaapkamers kijk ik nog analoog op 2 oude toestellen welke niet geschikt zijn voor digitale tv. Wat moet ik doen om op beide slaapkamers ook digitale tv te kunnen ontvangen?

    2. Ik heb al mijn gehele leven een e-mailadres via zeelandnet. Mocht ik besluiten over te stappen naar een andere provider, kan ik mijn zeelandnet webmailadres blijven gebruiken?

    3. Biedt u de mogelijkheid voor een bezoek aan huis om mijn situatie te bespreken?

    Met vriendelijke groet,

    Jur Janse

  • #2

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jansejur
      Geachte heer/mevrouw,

      Naar aanleiding van uw nieuwsbrief heb ik 3 vragen:

      1. In de huiskamer kijk ik reeds digitaal tv. In twee slaapkamers kijk ik nog analoog op 2 oude toestellen welke niet geschikt zijn voor digitale tv. Wat moet ik doen om op beide slaapkamers ook digitale tv te kunnen ontvangen?

      2. Ik heb al mijn gehele leven een e-mailadres via zeelandnet. Mocht ik besluiten over te stappen naar een andere provider, kan ik mijn zeelandnet webmailadres blijven gebruiken?

      3. Biedt u de mogelijkheid voor een bezoek aan huis om mijn situatie te bespreken?

      Met vriendelijke groet,

      Jur Janse

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X