Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitale TV

    Binnen kort stoppen jullie met analoge televisie. Mijn schoonmoeder woont in Ter Rede en heeft alleen een normale aansluiting voor de tv (Coax kabel)
    Nu is mijn vraag : wat moet zij aanschaffen om tv te blijven kijken.
    Hoeveel gaat het haar kosten
    Zij heeft wel een moderne tv

  • #2

    Reageer


    • #3
      Beste Timo H,

      Welkom op het Serviceforum!

      Om digitaal te kijken zonder smartcard heb je een gecertificeerde televisie nodig met ingebouwde digitale tuner (DVB-C). De meeste tv's vanaf 2010 hebben dit standaard. Dus als jouw schoonmoeder een moderne tv heeft kijk dan even op de website: https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Anette
        Om digitaal te kijken zonder smartcard heb je een gecertificeerde televisie nodig met ingebouwde digitale tuner (DVB-C).
        als moderator moet je dit wel zo zeggen
        maar in de praktijk blijkt, dat er ook niet gecertificeerde TV's zijn, uiteraard met DVB-C tuner, die ook heel goed digitale TV kunnen weergeven.

        Reageer


        • #5
          Soms is het zo dat klant zeggen dat hun tv een DVB-C tuner hebben en niet in de lijst voorkomt, waarbij het niet werkt. Dit is dan ook de reden dat ik wel even netjes vermeld dat de tv gecertificeerd moet zijn

          Bedankt voor de toelichting fred44nl!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Anette
            Beste Timo H,

            Welkom op het Serviceforum!

            Om digitaal te kijken zonder smartcard heb je een gecertificeerde televisie nodig met ingebouwde digitale tuner (DVB-C). De meeste tv's vanaf 2010 hebben dit standaard. Dus als jouw schoonmoeder een moderne tv heeft kijk dan even op de website: https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard
            Mijn schoonmoeder heeft een Sony brava als ik mij goed herinner

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Timo H
              Oorspronkelijk gepost door Anette
              Beste Timo H,

              Welkom op het Serviceforum!

              Om digitaal te kijken zonder smartcard heb je een gecertificeerde televisie nodig met ingebouwde digitale tuner (DVB-C). De meeste tv's vanaf 2010 hebben dit standaard. Dus als jouw schoonmoeder een moderne tv heeft kijk dan even op de website: https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard
              Mijn schoonmoeder heeft een Sony brava als ik mij goed herinner
              Dan heb je ook nog een modelnummer nodig van de tv. Die zijn vaak te vinden op de tv zelf (aan de achterzijde) en staan ook op het boekje dat bij de tv hoort.
              Als je naar de website gaat die ik heb aangegeven en je hebt het modelnummer van de tv, dan kun je opzoeken of de tv in de lijst voorkomt.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Timo H
                Mijn schoonmoeder heeft een Sony bravia als ik mij goed herinner
                Die heb ik ook, een KDL-26EX302.
                Deze zijn standaard geleverd zonder de DVB-C module, er zit wel een gat/sleuf voor.
                Wie deze module moet gaan betalen horen we hopelijk binnen een paar maanden..............

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door r0n
                  Oorspronkelijk gepost door Timo H
                  Mijn schoonmoeder heeft een Sony bravia als ik mij goed herinner
                  Die heb ik ook, een KDL-26EX302.
                  Deze zijn standaard geleverd zonder de DVB-C module, er zit wel een gat/sleuf voor.
                  Wie deze module moet gaan betalen horen we hopelijk binnen een paar maanden..............
                  Je bedoeld waarschijnlijk zonder CI+-module, de DVB-C tuner zal ook daar wel ingebouwd zijn :8

                  Reageer


                  • #10
                    [quote=Jos]
                    Oorspronkelijk gepost door r0n
                    Je bedoeld waarschijnlijk zonder CI+-module, de DVB-C tuner zal ook daar wel ingebouwd zijn :8
                    Dat weet ik niet, omdat de gebruiksaanwijzing wel naar mogelijkheden wijst, maar deze niet bestaan in het menu.

                    Reageer


                    • #11
                      Iedereen heel hartelijk bedankt voor de antwoorden
                      ik kan hier wel wat mee.
                      was even uit de lucht wifi op het werk is slecht
                      ook namens mijn schoonmoeder Bedankt

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door r0n
                        Sony KDL-26EX302.
                        deze heeft volgens tweakers.net wel degelijk een DVB-C tuner.
                        en volgens de database van Delta is ie ook nog gecertificeerd

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                          Oorspronkelijk gepost door r0n
                          Sony KDL-26EX302.
                          deze heeft volgens tweakers.net wel degelijk een DVB-C tuner.en volgens de database van Delta is ie ook nog gecertificeerd
                          Mooi, dan heb ik dus alleen een sponsor nodig voor de CI+-module

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door r0n
                            Mooi, dan heb ik dus alleen een sponsor nodig voor de CI+-module
                            Ook dat niet, je kan zonder CI+ module ook gewoon digitale tv kijken.

                            Reageer


                            • #15
                              Was dat maar waar, het menu is niet zichtbaar.............

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X