Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitaal TV via Decoder met een UTP aansluiting

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Even terug naar hert serieuze gedeelte.

    Ik kwam op het idee ivm de mogelijkheid die de KPN heeft ; interactieve televisie. Via een utp verbinden met een draadloze Experiabox.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Edwin_71_2
      Even terug naar hert serieuze gedeelte.

      Ik kwam op het idee ivm de mogelijkheid die de KPN heeft ; interactieve televisie. Via een utp verbinden met een draadloze Experiabox.
      En het antwoord blijft hetzelfde: Nee. Delta zou nog meer moeten investeren en iets magisch moeten doen door hun coax bij binnenkomst in je huis in utp te veranderen.
      Lauw kans. Maar hou me ten goede, je kunt niets uitsluiten. Kort antwoord: Nee.
      (Maar even afgezien van dat het hip is, wat heb je er aan?)

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Koeba
        Oorspronkelijk gepost door Edwin_71_2
        Even terug naar hert serieuze gedeelte.

        Ik kwam op het idee ivm de mogelijkheid die de KPN heeft ; interactieve televisie. Via een utp verbinden met een draadloze Experiabox.
        En het antwoord blijft hetzelfde: Nee. Dan zou er een heel nieuwe STB (Set Top Box; het kastje) moeten komen.
        Lauw kans. Maar hou me ten goede, je kunt niets uitsluiten.
        Duidelijk . Bedankt

        Reageer


        • #19
          dat is een technische keuze.
          UPC had een aantal jaren geleden al interactieve TV, gewoon via coax.
          er zijn verschillende mogelijkheden.

          Reageer


          • #20
            Onlangs stond er in een magazine dat we hier wel mee aan het experimenteren zijn

            https://www.delta.nl/allemaaldigitaal/delta-magazine

            Reageer


            • #21
              Bedankt

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door TimH
                Onlangs stond er in een magazine dat we hier wel mee aan het experimenteren zijn

                https://www.delta.nl/allemaaldigitaal/delta-magazine
                Ik hoop van harte dat het dan ook een hardwarematige (HD tv-ontvanger)
                oplossing wordt.

                Reageer


                • #23
                  Het is (observatie) wel laat allemaal: KPN loopt qua gebruikersvriendelijkheid en multi device support enorm voor.
                  In 2017 trots zijn op technieken die door andere providers al een paar jaar geleden zijn ingevoerd....is toch wat mosterd na de maaltijd. Maar: Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
                  Nu nog het vastrecht er af en een internet-only abo met hoge upstream tegen een concurrerende prijs en ik ben zo terug als abonnee

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X