Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storingsmelding digitale TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storingsmelding digitale TV

    Dit probleem is in januari 2017 ook gemeld met identieke foutcodes en toen opgelost.

    Onze smart TV geeft alleen HD beeld op Ned 1,2 en 3.
    Er zit een CI-module in aan de achterkant, en ik heb 'm opnieuw geinstalleerd volgens de instructie-video. Ook schoongemaakt.
    Melding op het scherm : kanaal is geblokkeerd. Dit komt voor bij de andere zenders RTL4, 5, 6 enz. Alle zenders doen het wel op analoog, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kunnen jullie ook mij helpen ?

  • #2
    Heb je tv al eens terug gezet naar de fabrieksinstellingen en daarna opnieuw geinstalleerd?

    Reageer


    • #3
      Ga het proberen, TV staat in vakantiewoning, dus het kan even duren.

      Reageer


      • #4
        Hoe is het probleem in januari opgelost?
        Het lijkt of de smartcard geen/slecht contact maakt, waardoor je alleen de ongecodeerde zender (NPO1,2,3 en Omroep Zeeland) kunt ontvangen. Misschien de kaart ondersteboven in de module geplaatst?

        Reageer


        • #5
          Los van smartcard zou toch ook al digitale tv mogelijk moeten zijn.

          Anders misschien ( weer? ) een zetje nodig van de Klantenservice.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Geemol
            Ga het proberen, TV staat in vakantiewoning, dus het kan even duren.
            Hoi Geemol,

            Dat is waarschijnlijk niet nodig. Als je NPO 1,2,3 wel krijgt, en de rest niet, dan kan het zijn dat je smartcard tijdelijk is uitgeschakeld (dat gebeurt nadat ze langere tijd niet actief zijn geweest).

            De oplossing is de smartcard even te "refreshen". Ik denk dat het het handigst is dat je even naar de klantenservice belt op het moment dat je in de vakantiewoning bent zodat ze dat uit kunnen voeren, want normaliter werkt dit pas als de TV op dat moment ingeschakeld staat.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Geemol
              Dit probleem is in januari 2017 ook gemeld met identieke foutcodes en toen opgelost.

              Onze smart TV geeft alleen HD beeld op Ned 1,2 en 3.
              Er zit een CI-module in aan de achterkant, en ik heb 'm opnieuw geinstalleerd volgens de instructie-video. Ook schoongemaakt.
              Melding op het scherm : kanaal is geblokkeerd. Dit komt voor bij de andere zenders RTL4, 5, 6 enz. Alle zenders doen het wel op analoog, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kunnen jullie ook mij helpen ?
              OK, ik neem contact op met de klantenservice, als we in de woning zijn.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X