Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo Sport Go inloggen lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ziggo Sport Go inloggen lukt niet

    Het inloggen bij Ziggo Sport Go lukt niet, voorheen geen problemen gehad.
    Postcode+smartcardnummer zijn correct ingevuld.
    Er komt terug: mailadres + wachtwoord onjuist, maar dit heb je niet nodig.
    Een storing bij Ziggo of bij Delta?
    Wie o wie?

  • #2
    Click eens op activeren: https://jouw.foxsports.nl/login?dest...rts.nl/welcome

    Meld je aan met Delta met het smartcardnummer_postcode.
    Dan krijg je daarna ook nog een mailtje om de activatie van het account te bevestigen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Click eens op activeren: https://jouw.foxsports.nl/login?dest...rts.nl/welcome

      Meld je aan met Delta met het smartcardnummer_postcode.
      Dan krijg je daarna ook nog een mailtje om de activatie van het account te bevestigen.
      Sorry Ptrol, maar de vraag gaat over Ziggo Sport en niet over Fox Sport, deze werkt trouwens prima.

      Reageer


      • #4
        Sorry, WillemJ007
        Dat zijn inderdaad 2 verschillende diensten.
        :@

        Heb je dit al geprobeerd: https://www.ziggo.nl/mijn/wachtwoord...SV11-320-18666

        En anders even wachten op een Moderator die hierover wellicht iets meer weet of even de Klantenservice bellen. Dan weet je het meteen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Sorry, WillemJ007
          Dat zijn inderdaad 2 verschillende diensten.
          :@

          Heb je dit al geprobeerd: https://www.ziggo.nl/mijn/wachtwoord...SV11-320-18666

          En anders even wachten op een Moderator die dit wellicht iets meer weet of de Klantenservice bellen.
          Ptrol, jammer ook deze aanwijzing is het niet, je hebt namelijk bij ZiggoSportGo geen wachtwoord nodig, alleen
          een abonnement op Ziggo Sport.

          Het zou als volgt moeten: Kiezen voor Delta, en dan je postcode en je 11-cijferig smartcardnummer, geen underscore of wat dan ook, maar het werkt op dit moment niet.

          Dus inderdaad wachten op een moderator.

          Reageer


          • #6
            Jammer. Misschien zijn er andere Forummers die kunnen controleren of zij wel kunnen inloggen.
            Dan weet je of het algemeen is of iets anders.
            Verder: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=327,E=0000062621768222722,K=1962,Sxi =0,case=guid({5A7F1DF8-AA0A-41E0-B034-29602912745D}),TS=ZeelandnetNL_2016

            Reageer


            • #7
              Beste WillemJ007,

              Ik heb even een paar vragen voor je:

              Op welk aparaat probeer je in te loggen?
              Heb je meerdere smartcards?
              Heb je wel gekozen voor DELTA bij provider?

              Reageer


              • #8
                Fijn, Moderator Anette is er al.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Anette
                  Beste WillemJ007,

                  Ik heb even een paar vragen voor je:

                  Op welk aparaat probeer je in te loggen?
                  Heb je meerdere smartcards?
                  Heb je wel gekozen voor DELTA bij provider?
                  1.iMac/Safari zoals altijd.
                  2.Ja, maar ik gebruik om in te loggen de zelfde
                  3.Ja, heb gekozen voor Delta

                  Reageer


                  • #10
                    OPGELOST.

                    Heb het nummer van mijn andere smartcard gebruikt, en nu lukt het wel.
                    Fijn, een ieder bedankt.

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          Stuur ons even een e-mail met je klantgegevens naar [email protected] Markmans. Dan kijken we alles ff na. Geef in de e-mail nog wel een kleine uitleg van het probleem voor het geval een collega de e-mail oppakt.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X