Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

History zender

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • History zender

    Sinds enige tijd is de zender History weer terug. Alleen krijg ik nu standaard geen ondertiteling.

  • #2
    Op tv of Live TV.
    Het kan zijn dan je op TV wel ondertiteling hebt en niet op Live TV.

    Reageer


    • #3
      Het kan soms goed zijn dat je bij sommige zenders via de tv wel ondertiteling ontvangt maar via de app niet.

      Reageer


      • #4
        Schiet niet op dus ,als je LiveTV kijkt,trouwens rtl 8 is ook weer niet op aan te zien,om de 3 minuten,slaat ie weer af,probeer je het weer,dan krijg een kinderprogram,om pak weg 10 uur in de avond,lekker dan.

        Reageer


        • #5
          Zowel op TV als op Live TV heb ik nu ondertiteling hoor, Darkeye.
          Het zal aan de uitzendingen liggen.

          Reageer


          • #6
            Staat "ondertteling" wel aan op je tv, bij m'n Samsung tv moet ik dat ook apart inschakelen via het knopje "Subs".

            Reageer


            • #7
              Het is op tv. Op elke zender met ondertiteling heb ik ondertiteling. Alleen bij deze zender niet. Kan ik wel handmatig inschakelen. Maar is niet handig want als ik dan overschakel naar b.v. NPO zender dan heb ik ook ondertiteling.

              Reageer


              • #8
                Het knopje ondertiteling of subs staat trouwens op automatisch.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Darkeye
                  Het is op tv. Op elke zender met ondertiteling heb ik ondertiteling. Alleen bij deze zender niet. Kan ik wel handmatig inschakelen. Maar is niet handig want als ik dan overschakel naar b.v. NPO zender dan heb ik ook ondertiteling.
                  Dit komt door de manier waarop de zender de ondertiteling meestuurd. Kan Delta/Zeelandnet weinig aan veranderen :8

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door astrid51
                    Schiet niet op dus ,als je LiveTV kijkt,trouwens rtl 8 is ook weer niet op aan te zien,om de 3 minuten,slaat ie weer af,probeer je het weer,dan krijg een kinderprogram,om pak weg 10 uur in de avond,lekker dan.
                    dat klinkt bekend. gisteravond huilen met pet op. zojuist nagenoeg probleemloos. ik zeg "capaciteit".

                    Reageer


                    • #11
                      Het gaat in deze topic over ondertiteling, @angryvwr.
                      Dat heeft niks met capaciteit te maken.
                      Zoals ik al eerder schreef, krijg je te zien, wat er uitgezonden wordt.
                      Meestal met en soms zonder ondertiteling op TV.
                      Jos gaf het ook al.
                      Delta zendt uit zoals het aangeleverd wordt.

                      Reageer


                      • #12
                        Jammer en raar. toen we tot een paar jaar terug History hadden, was dat nooit een probleem. Jammer dat er dan geen oplossing is.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X