Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen Ziggo Sports Go lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen Ziggo Sports Go lukt niet

    Je kon vandaag gratis de wedstrijd van Ajax kijken via Ziggo Sport Totaal Go. Het enige dat je hoefde te doen was inloggen met je postcode en smartcard nummer.

    Alle 4 de smartcards in huis geprobeerd, maar elke keer de onderstaande foutnelding over een emailadres en wachtwoord... Duh... Die heb ik niet ingevoerd omdat het niet kan... En Nu?

  • #2
    Hier eerst ( https://jouw.foxsports.nl/login?dest...ts.nl/welcome# ) activeren met je smartcardnummer_postcode (vb: 12345678912_4335JA ).

    Reageer


    • #3
      Nee, dan vraagt ie om iets anders dat ik niet heb: een koppelcode. Het gaat hier niet om iets dat een abonnement nodig heeft he... je kon de wedstrijd op tv gewoon kijken zonder account.

      Reageer


      • #4
        Ok Koppelcode gevonden, dat is de combinatie van smartcardnummer met een underscore en je postcode. Voorlopig doet ie het niet, maar ik zal ze even geven om het e.e.a. te verwerken.

        Reageer


        • #5
          Als je bedoelt dat je met via Ziggo Sports Go op je laptop/pc kan kijken, was dit vanaf 11 aug pas mogelijk.
          Zie eerdere items.

          Daarvoor dien je je aan te melden op de eerder geplaatste link m.b.v. smartcardnummer+postcode.
          Kies Delta.

          Reageer


          • #6
            Ziggo Sport en Fox Sport zijn niet hetzelfde! Die worden hier door een aantal personen met elkaar verward.

            Ziggo Sport was gisteravond gewoon op de kabel tv te bekijken, zonder dat je er een abonnement voor hoefde te hebben. Dit was voor zo ver ik weet niet via de app!

            Reageer


            • #7
              Juist... ik ben er uit.
              - Je moet je dus registreren bij Fox Sports met je koppelcode (smartcardnummer zonder R een underscore en je postcode in het formaat 12345678912_1234AB.
              - Dan moet je een account aanmaken bij Fox met je mailadres en een wachtwoord
              - Dan kun je de app downloaden
              - Dan ga je naar Instellingen/Inloggen
              - Daar kies je NIET inloggen via DELTA
              - Maar voor 'Inloggen met Ziggo Sport Totaal Go Abonnement'
              - Daar log je in met het mailadres en wachtwoord dat je geregistreerd hebt

              Reageer


              • #8
                Fox Sports GO en Ziggo Sport Totaal GO zijn twee verschillende dingen. :?

                Reageer


                • #9
                  Ik heb altijd via de app kunnen kijken. Nu opeens ging het niet meer en heb ik uitgelogd.
                  Nu kan ik niet meer inloggen.
                  Dit is toch nog steeds postcode en smartcardnummer?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X