Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E30-4 probleem.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E30-4 probleem.

    Beste,

    Na lange tijd weer eens televisie willen kijken. Echter had ik de zender update nog niet gedaan waarbij onder andere fox sports in het pakket is gekomen. Deze dus gedaan, maar daardoor zijn alle andere zenders niet meer beschikbaar. Enkel NPO-1,2,3. De melding die ik krijg is E30-4. Zouden jullie even willen nagaan wat het probleem kan zijn? Ik stuur mijn gegevens in een pb zodra ik weet wie ik kan aanspreken.

    Mvg,

    Evert

  • #2
    Ps. Ik heb de juiste codes ingevoerd voor daar vragen over komen (402 hz & 3000)

    Reageer


    • #3
      Eerst installeren, dan pas module + smartcard erin gedaan?


      Zie: https://youtu.be/_NgIiUOSxHM

      Lukt het dan niet dan zal de Klantenservice je kaart moeten refreshen.
      Het is weekend. Misschien kan een langskomende Moderator dit voor je doen, anders wordt als je de kaart niet aan depraat krijgt maandag even de Klantenservice bellen.

      Reageer


      • #4
        Mijn tv heeft de mogelijkheid tot zenderupdate, waar ik dus gebruik van heb gemaakt. Nu toch inderdaad maar opnieuw installeren (eerst module + smartcard verwijderd) in de hoop dat het wel helpt. Alvast bedankt voor je reactie Ptrol!

        Reageer


        • #5
          Helaas geen succes na de nieuwe installatie waarbij ik stap voor stap de volgorde heb aangehouden zoals in het filmpje..

          Reageer


          • #6
            Dan denk ik dat het wachten wordt op het zetje.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door evertvh
              Enkel NPO-1,2,3.
              Zit de kaart er wel goed in (niet verkeerd om)?
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                Oorspronkelijk gepost door evertvh
                Enkel NPO-1,2,3.
                Zit de kaart er wel goed in (niet verkeerd om)?
                Die zit er gewoon goed in, tot voorkort altijd gewoon beeld gehad, pas na update niet meer. Hierbij heb ik pas bij nieuwe installatie de module verwijderd (zonder kaart eruit te halen).

                Reageer


                • #9
                  Hallo Evertvh,

                  ik heb de smartcard voor je ververst. Nu moet ik zeggen dat dit enkel werkt als de televisie ook daadwerkelijk aanstaat. Mogelijk heb je nu weer beeld. Zo niet, dan zou ik morgen even telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 0118 - 22 55 00.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door TimH
                    Hallo Evertvh,

                    ik heb de smartcard voor je ververst. Nu moet ik zeggen dat dit enkel werkt als de televisie ook daadwerkelijk aanstaat. Mogelijk heb je nu weer beeld. Zo niet, dan zou ik morgen even telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 0118 - 22 55 00.
                    Bedankt! Al stond de tv niet aan omdat ik er toch geen beeld had.. Helaas geen resultaat. Dus wordt vanmiddag na het werk even bellen

                    Reageer


                    • #11
                      We hebben al enige tijd niks meer vernomen. Heb je nog contact opgenomen?
                      We gaan er vanuit dat het probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan vernemen wij dit graag.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X