Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

AOP / hoofdaansluiting verplaatsen naar de meterkast of toch niet?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • AOP / hoofdaansluiting verplaatsen naar de meterkast of toch niet?

    Mijn hoofdaansluiting komt midden in mijn woonkamer uit. Dit is erg onhandig omdat ik mijn router en NAS liefst in mijn meterkast heb.
    In het verleden was de hoofdaansluiting ooit wel in de meterkast en er is ooit een coax van mijn AOP naar de meterkast getrokken. Op dit plek wil ik wel ik wel een TV aansluiting realiseren.

    Vraag:

    Hoe kan ik het signaal van mijn AOP naar mijn meterkast omleiden en daar zonder problemen daar mijn modem aansluiten?
    Kan ik ook vanuit mijn meterkast 1 extra TV aansluiting realiseren?
    Ik wil wel op het plek waar AOP nu staat een TV kunnen aansluiten.

    Suggesties oplossingen en advies zijn welkom.

    Alvast bedankt

  • #2
    @ GIY wat dacht je hier van Hirschmann moka32

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor uw suggestie maar dit gaat niet werken voor mij. Het kastje moet in mijn woonkamer. Dat is geen probleem maar van daar uit moet er 2 kabels aar mijn meterkast worden getrokken en daar zijn geen voorzieningen in de woning beschikbaar.

      VRAAG:

      Kan ik een splitter plaatsen op AOP met 1 kabel naar TV 2de kabel naar meterkast waar TV en internet signal wordt opgepikt? In ander woorden kan ik mijn internet en TV signaal naar mijn imeterkast sturen enn een TV aansluiten op mijn AOP?

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Wanneer je het punt van aansluiting wilt wijzigen/verplaatsen, dan kan je via de website https://www.mijnaansluiting.nl/ hiervoor een offerte aanvragen. De aansluiting mag niet zelf verplaatst worden ivm signaalverlies en dat wij daarna de verbinding niet meer kunnen garanderen.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X