Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fox Sport Go

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Fox Sport Go

    Om Fox Sport Go te ontvangen moeten we onze smardcard koppelen .
    Dit zou met ingang van het nieuwe voetbalseizoen mogelijk zijn.
    Dat is dus nog 16 dagen.
    Mijn vraag: is er al een datum bekend vanaf wanneer het koppelen mogelijk is ?

  • #2
    Hallo Bart44, welkom op het forum.

    Een smartcard kan gekoppeld worden als beide smartcards bij dezelfde klant geregistreerd staan. De koppelcode voor Fox Sports Go is de smartcardcode (zonder R), een lage streep en dan de postcode. Als voorbeeld 123123123_1234AB.

    Ik weet niet goed wat je bedoelde met dat koppelen pas mogelijk is in het nieuwe seizoen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door TimH
      Ik weet niet goed wat je bedoelde met dat koppelen pas mogelijk is in het nieuwe seizoen.
      dat is zo gezegd, toen Fox Sport 1 er bij kwam.

      Reageer


      • #4
        Je hebt gelijk. Even gespiekt in de Kennisbank:

        Heeft u als gevolg van de zenderwijziging nu FOX Sports 1 in het digitale Standaardpakket, dan kunt u pas vanaf het nieuwe voetbalseizoen op 11 augustus gebruikmaken van FOX Sports GO. Reden hiervoor is dat er met de toevoeging van FOX Sports 1 aan het digitale Standaardpakket veel meer klanten toegang gaan krijgen tot FOX Sports GO. Dit veroorzaakt een toename in capaciteit en daarvoor moeten er nog uitbreidingen aan het technische platform worden uitgevoerd.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X