Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storende tekst op de TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storende tekst op de TV

    Beste allemaal/Beste Tim H.
    Opnieuw een irritante storende tekst op mijn TV. Vorige keer alleen op NPO 1,2 en 3. Maar nu ook op Veronica, SBS6, Net5, SBS9 Delta Interactief en zelfs op Omroep Zeeland. De tekst die verschijnt is wel anders maar het plaatje is verder het zelfde. Zie mijn afbeelding!.
    Hoe is dit nu weer op te lossen, wat is er toch aan de hand en ben ik de enige die dit overkomt??
    Enfin ik hoop dat iemand een oplossing weet want zo kan het niet meer.
    Bij voorbaat hartstikke bedankt.

    Gr. Rob Gellman

  • #2
    Hoi ergee,
    Dit was paar dagen geleden ook al bij jou voor gekomen zie ik.. Wat als je nu de complete dataservices uitzet?

    Zelf heb ik de dataservices wel aan staan, maar heb geen problemen met meldingen zoals bij jou.. (panasonic tv)

    Reageer


    • #3
      Dat zal precies zijn zo als mrzippy zegt dmv HbbTV uit te zettten.

      Home (Huisje) > Setup > TV-instellingen > Algemene instellingen > HbbTV > uit dit nog wel een leuk stukje.

      Maar met allerlei technische verhandelingen schiet je natuurlijk ook geen bal op.

      Reageer


      • #4
        Heb dit gelijk even doorgezet naar onze specialisten.

        Normaliter moet de melding weg gaan zodra je de internetverbinding van de televisie verbreekt, omdat deze dan niet meer de koppeling kan maken.

        Overigens ben je niet de enige, afgelopen week een tiental belletjes over gehad.

        Reageer


        • #5
          Beste TimH,

          Mijn internetverbinding staat helemaal niet op de TV aan. Ligt het dan toch niet aan de "uitzender" of aan Zeelandnet. Het kan toch niet aan mijn TV liggen!? Nu al de 2e keer in korte tijd en ik heb die TV al jaren. Nooit geen last van gehad. Wie snapt??!!
          En HBB-TV uitzetten, geen idee wat voor funktie ik dan uit zet

          Ben benieuwd naar je reactie.
          Vr.gr. Ergee

          Reageer


          • #6
            https://deltawebwinkel.nl/humax-hd-f...kabelontvanger

            Reageer


            • #7
              Beste TimH,
              Als ik via smarttv naar npo gaat om terug te kijken is dat dat wat je bedoeld met internet verbinding? Dat doe ik nml regelmatig, maar dan nog! Waarom nu ineens wel en jaaaren lang hier nooit geen last van gehad!?
              Ik snap het niet meer. De tekst en het beeld komen nog steeds weer regelmatig terug!
              Is er al wat bekend via jouw specialisten??
              Vr.gr.
              Ergee

              Reageer


              • #8
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Deze Philips PFL 5008H/12 TV is van juni 2013.

                  zie ook :

                  http://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-st...dere-smart-tv/https://myhumax.info/humax-tv-h3/

                  Reageer


                  • #10
                    Beste Matthijs,

                    Hebben jullie al een respons gekregen?? Ben erg benieuwd. et zou toch te gek zijn dat ik om welke reden dan ook een nieuwe!!!! TV zou moeten kopen met te kunnen terug kijken.

                    Graag je reactie,

                    Vr.g.r.
                    Ergee

                    Reageer


                    • #11
                      Het enigste wat je nog eventueel hieraan kunt doen is controleren of de TV
                      de laatste firmware heeft:

                      TPM1013E_003.015.000.001 (Date published: 2015-12-17)

                      http://www.philips.nl/c-p/32PFL5008H.../ondersteuning


                      Wie weet gaat de storende tekst ermee weg, maar het verhaal is toch eindig op den duur trekt de NPO de stekker eruit.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door ergee
                        Beste Matthijs,

                        Hebben jullie al een respons gekregen??
                        Het komt er eigenlijk op neer dat de contentaanbieder, in dit geval NPO, updates doorvoerd in hun online systeem waarme ze nieuwe functionaliteit kunnen invoeren.Hiervoor is in sommige gevallen nieuwe software nodig voor op de TV. De fabrikant van de TV is vervolgens weer verantwoordelijk voor het updaten van de software/firmware en zal 'moeten' zorgen voor een update om mee te kunnen met die nieuwe functionaliteit. Maar zoals ik eerder al aangaf zien fabrikanten dat soort toestellen vaak al als 'verouderd' waardoor er geen update komt. Vanaf onze kant is daar helaas vrij weining tegen te doen.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          Beste Matthijs,

                          Bedankt voor je reactie. Dan heb ik het daar ook mee te doen. Dat is nu tenminste duidelijk!
                          Balen natuurlijk, ik ga toch geen nieuwe TV kopen, ben niet gek. Lekker klantvriendelijk ook zeg van de NPO en Philips.

                          Vr.gr.
                          Ergee

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X