Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

"DELTA heeft beste Netflix-verbinding in Zeeland"

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • "DELTA heeft beste Netflix-verbinding in Zeeland"

    Uit de nieuwsbrief van vandaag:
    Volgens de speedindex van Netflix is ons kabelinternet het meest geschikt voor de doorgifte van hun diensten.
    Wat bedoelen ze daarmee - waaraan moet een kabelnet nog meer aan voldoen buiten een stabiele bandbreedte?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Eigenlijk precies dat. Snelheid en stabiliteit. Meer heb je eigenlijk niet nodig. :P

    Reageer


    • #3
      En een utpkabel ipv draadloos (hoewel je op 5Ghz draadloos en het juiste protocol ook kunt genieten van de volledige bandbreedte van je abonnement).
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Klopt, via een kabel werkt het altijd het beste en snelste. Thuis heb ik dit getest op mijn televisie. Het modem staat een meter naast de televisie (Netflix op televisie zelf). Als ik een aflevering afspeel dan zijn de eerste tien seconden vaak minder scherp en daarna wel haarscherp. Via een kabel gaat dit proces iets sneller.

        In een ideale situatie is alles aan de kabel gelegd. Het moet uiteraard ook praktisch haalbaar zijn, maar er gaat niets boven een goede utp-kabel. (Om maar even het onderschrift van een zeker forum-lid te gebruiken)

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X