Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

2 extra tv's aansluiten op 20 meter afstand

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 2 extra tv's aansluiten op 20 meter afstand

    Hallo, ik heb in huis waar de coaxkabel binnenkomt een splitter zitten omdat ik in huis 2 tv-aansluitingen heb.
    Nu wil ik graag vanuit de meterkast een (grond)coaxkabel leggen om achter mijn huis (20 meter verderop) nog 2 tv's extra aan te sluiten. Alles analoog. Hoe moet ik dat doen en wat heb ik precies nodig?
    De zwarte kabel op de foto gaat naar het modum dus dat staat hier buiten.
    Ik heb iets gelezen over het aantal db voor de kabel en moet zo'n splitter dan retourgeschikt zijn?
    Wil iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe het moet en wat ik nodig heb?
    Alvast bedankt voor de hulp.

  • #2

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Ja en voor een coax grondkabel bij voorkeur dit type kabel.

          Reageer


          • #6
            Op de site van Hirschmann kunt u aansluitschema's vinden enz.

            Reageer


            • #7
              We hebben al een tijdje niks meer vernomen. Heb je nog iets aan bovenstaande reacties gehad?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door annette1
                Hallo, ik heb in huis waar de coaxkabel binnenkomt een splitter zitten omdat ik in huis 2 tv-aansluitingen heb.
                Nu wil ik graag vanuit de meterkast een (grond)coaxkabel leggen om achter mijn huis (20 meter verderop) nog 2 tv's extra aan te sluiten. Alles analoog. Hoe moet ik dat doen en wat heb ik precies nodig?
                De zwarte kabel op de foto gaat naar het modum dus dat staat hier buiten.
                Ik heb iets gelezen over het aantal db voor de kabel en moet zo'n splitter dan retourgeschikt zijn?
                Wil iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe het moet en wat ik nodig heb?
                Alvast bedankt voor de hulp.
                Jazeker maar weet niet hoe ik dit topic moet verwijderen.

                Reageer


                • #9
                  Oh, geen probleem. Ik sluit hem wel. Goed om te lezen dat alles weer werkt!

                  Reageer


                  • #10
                    Dankjewel Tim.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X