Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe kan ik digitale radiozenders beluisteren via mijn stereo installatie?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe kan ik digitale radiozenders beluisteren via mijn stereo installatie?

    Hoe stel ik op mijn decoder de digitale radio in, zodat ik muziek kan luisteren via mijn stereo instalatie.

  • #2
    Tijdens het aansluiten/installeren van uw Humax decoder heeft u zenders gezocht. U kan TV kijken begrijp ik. Dan zijn de radiozenders ook automatisch naar binnen gehaald. Op de afstandsbediening van de Humax decoder zit een knop *TV/RADIO.* [img]f0b47b6f-58ac-418c-9088-06e9ab4972c7.jpg[/img] (zie afbeelding). Het spreekt eigenlijk voor zich. Als u Radio wilt beluisteren drukt op u deze knop. En ziet u in plaats van TV-zenders, Radio-zenders op uw TV-beeld.
    De ontvanger van uw geluidsinstallatie is als het goed ik eveneens verbonden met de Humax. Zet de ontvanger van uw geluidsinstallatie op SAT en u ontvangt via de decoder de radiozenders zoals die worden doorgegeven door Delta.
    Ik hoop dat het gaat lukken. Suc6 ermee

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door linkeloete
      Hoe stel ik op mijn decoder de digitale radio in, zodat ik muziek kan luisteren via mijn stereo instalatie.
      Ik ga het proberen maar ik kan sat nog niet vinden op mijn afstandsbediening.
      Ik laat het weten als het gelukt is
      Met vriendelijke groet Leo

      Reageer


      • #4
        Over welke decoder hebben we het?
        Als het mogelijk is vind je het ongetwijfeld terug in je handleiding.

        Reageer


        • #5
          Humax IRHD 5300 C

          Reageer


          • #6
            http://www.delta.nl/sites/default/fi...IRHD-5300C.pdf

            Reageer


            • #7
              Geen SAT? Kies de uitgang waarop het tv geluid is aangesloten.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X