zeelandpret wil mij nu ook een boete gaan laten betalen voor opzegging.
Ik heb tijdig toen dit gedonder begon men er van op de hoogte gesteld. Men wil me nu tot september laten betalen.
Goed gedaan!! Zo ga je met klanten van het eerste uur om!! Heel goed bezig!!
Per telefoon via de zgn. klantenservice kom je ook geen stap verder. Het komt er op neer dat je je mond moet houden en betalen!
De autoriteiten wordt op de hoogte gesteld als dit niet snel wordt teruggedraaid. En mij als klant is men dan voorgoed kwijt. Ter herinnering; zeelandnet heeft verzuimd de klant wettelijk persoonlijk op de hoogte te stellen dat men boetevrij kan opstappen.
Ik heb tijdig toen dit gedonder begon men er van op de hoogte gesteld. Men wil me nu tot september laten betalen.
Goed gedaan!! Zo ga je met klanten van het eerste uur om!! Heel goed bezig!!
Per telefoon via de zgn. klantenservice kom je ook geen stap verder. Het komt er op neer dat je je mond moet houden en betalen!
De autoriteiten wordt op de hoogte gesteld als dit niet snel wordt teruggedraaid. En mij als klant is men dan voorgoed kwijt. Ter herinnering; zeelandnet heeft verzuimd de klant wettelijk persoonlijk op de hoogte te stellen dat men boetevrij kan opstappen.
Reageer