Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tijdig opgezegd en toch tot september blijven betalen, waarom?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tijdig opgezegd en toch tot september blijven betalen, waarom?

    zeelandpret wil mij nu ook een boete gaan laten betalen voor opzegging.
    Ik heb tijdig toen dit gedonder begon men er van op de hoogte gesteld. Men wil me nu tot september laten betalen.
    Goed gedaan!! Zo ga je met klanten van het eerste uur om!! Heel goed bezig!!
    Per telefoon via de zgn. klantenservice kom je ook geen stap verder. Het komt er op neer dat je je mond moet houden en betalen!
    De autoriteiten wordt op de hoogte gesteld als dit niet snel wordt teruggedraaid. En mij als klant is men dan voorgoed kwijt. Ter herinnering; zeelandnet heeft verzuimd de klant wettelijk persoonlijk op de hoogte te stellen dat men boetevrij kan opstappen.

  • #2
    Beste Tom,

    Als je tijdig ( dus voor 5 juni) je opzegging hebt verstuurd mag dit geen enkel probleem zijn.
    Als me via een privebericht je klantgegevens kunt sturen kijk ik het morgen graag voor je na.

    Reageer


    • #3
      Tom, ik heb je vraag in een eigen topic gezet.

      Klopt het dat Marco nog geen PB van je heeft gehad?
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #4
        Beste Tom,

        IK heb geen reactie meer van je mogen ontvangen, mag ik er van uit gaan dat je vraag inmiddels via een andere weg is beantwoord?

        Reageer


        • #5
          Ik vermoed dat Tom zich in een hoekje zit te schamen voor de brute taal die hij uitsloeg.. :-)
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X