Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Klant onvriendelijk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Klant onvriendelijk

    Schijnbaar geeft delta echt niks meer om hun klanten.
    Ik wordt door hun zelf gebeld met een aanbod om mij als klant te houden aangezien ik weg wil vanwege de zenderwijziging.
    Mijn contract is ook afgelopen dus ik mag sowieso weg.
    We spreken af dat ik 2 maanden internet en tv en pluspakket gratis krijg en dan sluit ik een nieuw jaar abonnement af.
    Ik zou een e-mailtje krijgen met de offerte en die moest ik terug sturen voor akkoord.
    Wordt ik 15 minuten later terug gebeld dat ze dit aanbod toch weer intrekken want het mag toch niet van de baas.
    Het enige wat ze mag doen is het totaal pakket van de tv gratis geven 2 maanden. Wat moet ik daar mee??? Als ik dat wou dan zou ik dat pakket al wel hebben.
    Op mijn vraag of ze nou eigenlijk wel klanten willen behouden krijg ik als antwoord. Het is goedkoper voor ons als u gewoon weggaat als klant dan dat wij 2 maanden gratis aan u aanbieden!! Even 2 keer gevraagd maar dit zei ze toch echt.

    Hoe kan mij een aanbod gedaan worden en daar gaan we beiden mee telefonisch mee akkoord (oke, ik had de offerte nog niet binnen)en dan toch binnen 15 minuten terugbellen dat het toch ineens niet mag??? Doe mij dit aanbod dan ook niet!!!
    Wat is dit voor gang van zaken???
    Ik moet er we bij zeggen dat ze haar excuses hier voor aanbood maar daar heb ik vrij weinig aan.

    Echt wonderbaarlijk hoe jullie van best wel klantvriendelijk naar steeds klant onvriendelijker gaan!!

  • #2
    Beste marco198332,

    Welkom op het forum, wat een opmerkelijk verhaal.
    Als je me via een prive bericht je klantnummer of postcode en huisnr kan sturen kijk ik dit morgen graag voor je na.

    Reageer


    • #3
      Alvast bedankt voor het nakijken.
      Ik heb een pb verstuurd

      Reageer


      • #4
        Dank je, ik pak het morgen verder op voor je en houd je op de hoogte

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X