Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

EUROSPORT verdwenen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • EUROSPORT verdwenen

    Ik wil heel erg graag naar Eurosport blijven kijken. Zomaar ineens verdwenen, geen goede zaak.
    Al weken zonder wielrennen, komende weken zonder Roland Garros, volgend jaar zonder Olympische Spelen. ONVOORSTELBAAR.
    Wat kan ik doen om naar Eurosport te kunnen kijken???

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door sasin
    Ik wil heel erg graag naar Eurosport blijven kijken. Zomaar ineens verdwenen, geen goede zaak.
    Al weken zonder wielrennen, komende weken zonder Roland Garros, volgend jaar zonder Olympische Spelen. ONVOORSTELBAAR.
    Wat kan ik doen om naar Eurosport te kunnen kijken???
    misschien kun je zelf eens gaan sporten. met zeuren en naar de bekende weg vragen schiet je niks op. roland garros wordt trouwens uitgezonden op de vrt

    Reageer


    • #3
      Hier een mogelijkheid: http://nl.eurosportplayer.com/

      Reageer


      • #4
        Een optie is om een abonnement te nemen op de Eurosport Player
        http://nl.eurosportplayer.com/

        Reageer


        • #5
          Grappig, werkt inderdaad, morgen de tijdrit "live" zien
          Bedankt voor de link en plezier, best grappig Zeelandnet slechts als provider..
          HDMI kabeltje in de PC naar TV, alles komt goed

          Reageer


          • #6
            Best wel leuk, dit onderwerp, zeelandnet/delta speelt in op je gevoel, het "gemak", knop 1,2 3 ect..
            Vrees dat dit te laat is voor ze, het is zo simpel, uiteindelijk "gewoon" de zenders die je wilt zien zijn niet online.
            Laat de wijze mensen maar denken bij Zeelandnet ect, ik ga de Giro morgen "live" bekijken na mijn eigen fietsgedrag
            Pay for view, gewoon willen zien wat je wilt zien en daar voor betaalt, geluk voor SBS kijkers, verzin het maar..'

            Geluk allen

            Reageer


            • #7
              andere aanbieder zoeken. Dit kun je nu doen zonder boete.

              Reageer


              • #8
                Dat kun je het beste doen ja.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X