Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E30-4 melding ci+ module

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E30-4 melding ci+ module


  • #2
    De zenders opnieuw laten zoeken. Ik moet dit dagelijks doen anders heb ik alleen analoge zenders. Na opnieuw zoeken zijn de digitale er weer bij.

    Reageer


    • #3
      een CI+ module met smartcard moet "regelmatig" gebruikt worden.
      onze TV in de slaapkamer heeft heel vaak, dat er geen gecodeerde kanalen bekeken kunnen worden.
      na enkele minuten herstelt zich dat vanzelf.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
        De zenders opnieuw laten zoeken. Ik moet dit dagelijks doen anders heb ik alleen analoge zenders. Na opnieuw zoeken zijn de digitale er weer bij.
        Bedankt maar heb ik meermaals gedaan en blijft hetzelfde

        Reageer


        • #5
          wellicht helpt het om de energiebesparende instelling iets minder te zetten.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
            De zenders opnieuw laten zoeken. Ik moet dit dagelijks doen anders heb ik alleen analoge zenders. Na opnieuw zoeken zijn de digitale er weer bij.
            Dagelijks? Iemand die dit kan duiden- lijkt me niet echt normaal.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Ja dagelijks , Delta heeft nog veel werk te verrichten . Hopelijk zal het in de toekomst beter werken.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
                Ja dagelijks , Delta heeft nog veel werk te verrichten . Hopelijk zal het in de toekomst beter werken.
                Lijkt dan toch echt iets bij jou thuis. Ik heb boven een tv die hooguit eens in de 2-3 maanden gebruikt wordt met een oude decoder en een smartcard. Werkt altijd.
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
                  Ja dagelijks , Delta heeft nog veel werk te verrichten . Hopelijk zal het in de toekomst beter werken.
                  Wellicht even kijken of je de firmware van je TV kunt updaten. Heb dit zelf ook eens gehad met zowel een Samsung als een Sony TV. Denk niet dat het iets met Delta te maken heeft, maar inderdaad, je weet het nooit...
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo colman,

                    ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad en alles is opgelost.

                    Reageer


                    • #11
                      Colman, zou je de oplossing dan met ons willen delen? Handig als iemand anders ook tegen een dergelijk probleem aan loopt.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                        Colman, zou je de oplossing dan met ons willen delen? Handig als iemand anders ook tegen een dergelijk probleem aan loopt.
                        Als enkel NPO1,2,3 en Omroep Zeeland nog werken (ongecodeerde zenders) dan helpt het vaak om van ons uit een verversing van de kaart te doen. Vaak helpt dit kleine zetje op afstand al voldoende bij een dergelijk probleem.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X